21. BÖLÜM 'EVDE İLK GÜN'

7.6K 436 24
                                    

Feyza

"Masaj mı?"

"Evet Feyza lütfen."

Ahh bu ne ya şimdi. İlk günden böyleyse. Ben yaşlanınca bizi düşünemiyorum.

Yaş: 65

"Garııı"

"Ne diyonki yine çenen bi susmuyo." dedi Feyza titrek sesiyle.

"Çay goy ocağada garşılıklı içeh." dedi Fatih yaşının verdiği o müthiş dede sesiyle.

"Amaann sende. Ne coh iciyon çay. Yoruyon beni sabahdan agşama gadar."

"Napak emekliyig biz. Tabi çay iccez."

"Gitde ecikde torunlarını sevde gel"

"Ben gitmem o hayırsızların evine. Onlar benim evime geliyo mu?"

"Sende ne inatsın ki. Çocukların onlar senin."

Feyza nene sitemkâr sesiyle kalkıp mutfağa doğru ilerledi. Titrek elleriyle ocağa çayı koyup tekrar içeri girdi.

Fatih dede yine koltukta ayakta uyuyordu. Feyza nene alışmıştı artık onun bu hallerine. Her ne kadar artık yaşının nedeniyle sevgisini gösteremese de onu hala ilk günkü gibi seviyordu.

Günümüz

(Birazda yazarın ağızıyla okuyun)

Feyza narin ellerini Fatihin omuzlarında gezdiriyordu. Fatih ise ellerinin altında uyuşmuş bir şekilde duruyordu. Feyza biraz daha masaj yapsa kendi elleriyle uyutacaktı kocasını. Bunun farkına vararak çekti artık ellerini.

"Yeterli mi bu kadar Fatih Bey" dedi muzipleştirdiği sesiyle.

"Yeterli Feyza Hanım. Tabi hala yok ben devam ediyim diyorsan edebilirsin."

"Farkında mısın bilmiyorum ama namaz vakti girdi. Hadi kalk namazlarımızı kılalım."
Feyza böyle cümleler kurdukça Fatih birkez daha ona aşık oluyordu.

Birçok anlam besliyen o bakışlarıyla Feyza'ya baktı Fatih. İyikide sevmişim seni dermişcesine.

Feyza Fatih'in bu bakışlarından her seferinde rahatsız oluyordu ve her seferinde de belli ediyordu rahatsız olduğunu. Ama ona göre Fatih bildiği halde gıcıklığına yapıyordu. Ama Fatih bu gözler ona ancak böyle bakar diye düşünüyordu.

İkiside namazlarını kıldıktan sonra Kur'an-ı Kerim'lerini ellerine aldılar. Evlerinde ilk geceyi böyle geçirmeyi ikiside çok uygun görmüştü.

Saat 22:10 u gösterince Feyza Kuran'ının kapağını kapattı. Yeterince yorulmuştu. Birde yol yorgunuydu, bu yüzden gözleri artık iflas bayrağını çekmişti.

Fatih ise hala okuyordu. Feyza şaşkın şaşkın Fatihe bakıyordu. Nasılda uzun süre okumuştu. Sahi hiç mi yorulmamıştı. Üstüne birde o kadar araba sürmüştü.

Feyza içinden "hay MaşAllah" dedi. Ama ona göre bu kadar yeterliydi.

Feyza yanında onu hayran hayran seyrederken Fatihin hiç haberi yoktu bundan. O kadar çok dalmıştı ki. Dünyayla irtibatını kesmişti.

Feyza artık bakışlarını keserek Fatihin dikkatini çekmeye çalışıyordu. Ellerini sallıyor görmüyordu. Sesleniyor duymuyordu. Artık kafasını Fatihin göreceği şekilde eğdi. Fatih ise en sonunda bakabilmişti. Şu anki hali anne veya babasının dikkatini çekmeye çalışan 5 yaşındaki çocuk gibiydi.

Fatih'te Kuran'ını kapatıp yerine koydu. O Kuran'ını koyuyum derken Feyza banyoya gitmişti.

Feyza

TAAŞŞUK-U KÜBRAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin