Začíná to

229 15 0
                                    



Andor by pravděpodobně dostal infarkt, kdyby nebyl bůh, ta... ta věc... zrůda byla skutečná a děsivá. Jen na to pomyslel, jeho srdce začalo být mnohem rychleji a začal se potit. Co tak dokázal dostat ze smrtelníků, kteří ho ošetřovali, tak mu vykloubil rameno a kost mu následně roztrhla svalstvo a kůži. Teď měl rameno zašité a zafixované, zranění by sice mohlo znamenat problém, ale stejně nebude bojovat on sám. Thanos mu dal armádu, on je stratég, ne voják. Andor si povzdechl, nemá čas přemýšlet nad něčím, co výsledek stejně neovlivní. Za chvíli se to celé rozjede, měl by se připravit, teď když je ta bestie tady musí trochu upravit plán. Cestou do této cely zjistil, jak jsou smrtelníci posedlí životy ostatních, takže pokud to co říkali, byla pravda, tak tu bestii zničí tím nejúčinnějším způsobem, přes jeho srdce. Vyslal myšlenku k jednomu žoldákovi, co nabral ve Svárfheymu.

Darcy přišlo, že je tu najednou nějak smutno, Jane odešla před půl hodinou, a jí nezbylo, než přemýšlet. Kdo byl ten muž v televizi? Musel to být někdo, kdo Lokimu moc ublížil, on ne nenáviděl bezdůvodně. Jistě dřív měl předsudky vůči Asgarďanům, ale jakmile je poznal, přestal s tím. Jinak se sice vůči někomu někdy choval trochu přezíravě, ale to bylo kvůli jejich vůni. Loki jí to vysvětloval, většinou se podle toho může řídit. Zrak jí padl na meč od Lokiho. Něco nepopsatelného, jí nutilo ho vzít do ruky. Bylo to jako, když ho vzala do ruky poprvé, zcela zřetelné proudy energie. Měla pocit, že by s tímhle v ruce mohla porazit celou armádu. Připadal si s ním silnější. Z přemýšlení jí vytrhlo silné bušení na dveře. Chystala se položit meč zpátky, když se dveře rozletěli a do domu vpadl... no nejlíp by se to dalo popsat asi jako trol. Malýma prasečíma očkama se na ní zadíval a na tváři se mu rozlil zlomyslný úšklebek.

V řídící místnosti toho létajícího cosi bylo tak strašně moc vjemů, až se Lokimu udělalo špatně. Navíc měl pocit, že je něco moc, moc špatně. Nevěděl sice co, ale něco se stane a bude to hodně zlé. Stark a Dr. Banner se odebrali někam do útrob lodi, někam čemu říkali laboratoř. Thor a ostatní včetně ředitele Furyho byli zde a vedli živou diskuzi o tom, co Andor chystá. On měl jasno, nic co by ho měli nechat udělat. Pak se najednou ozvala Exploze.

Asgard.:

Syf věděla, že to co udělala, bylo zlé, ale před tím to byla jediná možnost, kterou viděla. Ledoví obři jsou zrůdy, to, že on tak nevypadá, ho dělalo mnohem nebezpečnějším. Znamená hrozbu, kterou musí vyřešit. Rázovala před trůním sálem a přemýšlela, jak to říct Odinovi. Musí ho přesvědčit.

Princ Padlého KrálovstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat