Bekler insan.Son durağın kazadan dolayı kapalı olduğunu bildiği halde bekler.Umut eder o duraktaki küçük kız çoçuğunun sevimsiz gülüşlerine veya umut etmeye çalışır.Uzatır ellerini çoçuğa ama,toplumsal bir gerekçekten.Ve en önemlisi hiç beklemediği anda atlar küçük kız ellerine.Ne yapacağını bilemez.
"Bilemedim be" dedim sessiz sessiz.Elime verilen sorumluluklar karşısında ne yapacağım bilemedim.
Geç kaldım yine.
Giy eteği. Totem yap.Ve okuldasın.
"Selam gençlik."
"Sa kanka."
Ayça eliyle saçımı kurcaladı.
"Sen ne kadar takarsın bilemem ama,Ama bu şah yine oyun oynuyor."
***
"Bak beni iyi dinle,ben senin saçma sapan kuruntularına ve kim olduğumu bilmeden kurcaladığın dolabımı hafife almam ve sakın unutma şah,sen bana hiçbirşey anımsatmıyorsun."
Elllerini sıktı ve hafiften dişlerini de,ne yaptığını ben daha anlayamadan ellerini yakamtan tutup gömleğime sabitledi.
"Sana bişey söyleyeyim mi hacker ? ama sen benim için birçok şey ifade ediyorsun.Mesela..."dedi uzata uzata ve sonra yakamdan tenime vurarak elini çekti.
Ben bağıra bağıra birşey söyleyeceğini beklerken kulağıma eğildi ve sadece ikimiz duyabileceği ses tonu ile konuştu,"Mesela hacker,baban hala bende farklıdır."
Göz kırptı ve yanımdın hızlı uzaklaştı daha soğrusu uzaklaşmaya çalıştı.Arkasından hafifce koşup ona yetiştim,Ve bir refleks olarak bileğinden tuttum.
"Bilmiyorum.."dedim ne dediğimi dahi bilmezken.
"Neyi"diye sordu.
"Babamın nerede olduğunu,ve gerçekten onu tanıyıp tanımadığını bilmiyorum."
"Sandığımdan daha zekisin.Stratejin sağlamdı.Ama daha çok acemisin.İllaki birşey öğrenmek istiyorsan,baban seni gerçekten seviyordu."
Onun ne dediğini algılamaya çalışırken kendimi sırtımı okul dolaplarına yaslamış ağlıyor bir şekilde buldum.Ağlamak acizliktir ama ağladım bilmiyorum kaç dakika veya ders öyle başımı dizlerime koyup ağladığımı nefes almak için kafamı kaldırdığımda yanımdaydı.Güldüm çünkü Şahtı.
"Ne istiyosun benden,ne bekliyorsun? küçük bir kız çoçuğu değilim ben.Sana ilk günden hata hiçbir zaman sırlarımıda anlatmıyıcam gelir gelmez bana bulaşman niye derdin ne benimle?
Burnuma baktı sonra alnıma anlamsızca yüzümü inceledi ve güldü.daha sonra sessizce ama benim yanında olduğum bir ses tonuyla "Ona benziyorsun"dediğini duydum.Daha sonra normal konuşma tonuyla "neyse..."dedi ve ellerini çırptı.
"Sana acımamı bekleme yanına gelmedim hoca gönderdi.."tam cevap verecekken,"sus,evet gidebilirdim kameralar var ve seni teselli için gelmedim cezalıyım diye geldim ve hep o gerizekalı arkadaşların yüzünden. Bu arada hacker.Sana tahmin süresi vaad ediyorum. Tam 2 gün ve sonuç olarak bana nasıl şerefsiz bir kız ol duğunu açıkla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMARİT
Teen FictionUyuşturduğum siyah sisli bulutların,kokainli sarmaşıklarını aradım arkamda. Ardımda ise pembe seven kızın kanlar içindeki cesedi beliriyor gözümde, ve acı veriyor çığlık sesleri ruhumun en bi derin sarmaşıklarına. "Koş." diyor pembe seven kız. Eğer...