Bölüm 9-/Bulutları sevmeli gökyüzünü

27 0 1
                                    

 Gözlerim sebebsizce dolduğu zamanlarda veya elimi saçımı düzeltmek için oynattığımda kaybetmişlik hissi yutkunma seslerime eşit denilebilir.

  Kalem kağıt misali gibi. Kağıtsız kalem hiçbirşeyi ifade etmez değil eder ama birçok şeyide ihmal eder.

Tuttuğum yaşlarım ,biriktirdiğim sırlarım, utandığm yalanlarım, kalbini kırdığım insanlar için çektiğim vicdan azabı hepsi ile benim.

hiç mi iyi bir özelliğin yok diye sorma...yok!

Vazgeçtiğimden beri yok.Kaybetmeye değer elimde bulundurduklarımdan dolayı yok.Can yakmayı öğrendiğimden beri yok.Tüm insani duygularımı unutmaya başladığımdan beri yok.İyi bir özelliğim yok.

Çoçukken elimde uçurtmam şeker diye yalvarırdım. Tek derdim şekerdi tek kötü huyum ısrar etmekti,çok değişti zamanla kaybetmeye başladım tüm iyi niyetlerimi.

Elime sigara almaya başladım.

Dilimde bir küfür belası.

Çevrem eroin kullanlarla doldu e zamanlada ruhum yaşlanmaya sözlerim küflenmeye başladı.

Tuttuğum elimde kaldı,sevdiğim kursağımda.

Vazgeçtim mi...Bilmiyorum.

Kaçmak için çok sebep aradım ,sırf vazgeçmemek için ama nafile, kaçamadım.

Elimi tutsun istedim babam.

O ise bana gençliğimi mahvedecek bir sigara armağan edip gitti.

Sen söyle arkadaşım! Gençliğim katili bir babamı nasıl affederim.

Lan ... ortaokulda ittip kalktılar babam yok diye.

Lan... ben baba ne bilmedim.

Lan... ben çoçukluk ne bilmedim.

Lan... ben çoktan yenildim.

tek isteğimdin baba.Bir kere seni görmek .

tek soru soracaktım sana, düşündüm çoktan.

'Kaç sigara daha bitirmem lazım geri gelmen için'

...ama sonra öğrendimki gitmene yardım eden sigaralar dönmeni sağlamazmış.

hiç görmediğim seni çok özledim.

Gençliğim katili olmanı affederdim baba ... evet yemin ederim affederdim ama kendi katilin olamanı affetemem ,affetmeyeceğim baba....




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İZMARİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin