2. BÖLÜM

153 20 3
                                    

Ahsen, söylenerek uyanmıştı. Uykusu onun için çok önemliydi çünkü ve uykusunu alamayınca da çok sinirli bir hali oluyordu ama kalktı. Çünkü Mert ile buluşacaktı. Mert Ahsen'in sevgilisiydi ve araları şu sıralar biraz açık gibiydi. Nedenini bilmediği bir sebepten dolayı sanki Mert ona soğuk davranıyor gibiydi ama Ahsen aldırmadı kuruntu yaptığını düşünerek Mert ile buluşacakları yere doğru yol  aldı.

Her zaman buluştukları deniz kenarındaki kafeye gittiğinde Mert'in onu beklediğini gördü. Hızlı hızlı yanına gidip dudaklarına sıcak bir öpücük kondurdu. 

"Nasılsın sevgilim ?"

"İyiyim canım sağ ol sen ?"

"İyiyim bende" 

Ahsen düşündü. Bu da mı kuruntuydu ki ?Normalde onunla konuşmak için can atan Mertti ama şu an karşısında ruh gibi duran adam da Mertti. Ahsen dayanamayıp sordu

"Mert bir sorun mu var ?"

Mert dalmıştı Ahsen'in sorusunu duymadı.Ahsen tekrarladı.

"Mert hayatım bir sorun mu var?"

Bu sefer duyurabilmişti sesini Mert'e

"Hayır canım sadece dalmışım"

"Ne düşünüyorsun bu kadar ?"

"Hiçbir şey. Dedim ya dalmışım sadece"

"Peki öyle olsun"

"Öyle zaten Ahsen"

"Tamam"

Ahsen Mert'ten böyle sert bir çıkış beklemiyordu bu yüzden şaşırmıştı ve uzatmak istemiyordu. Tam bu sırada Mert'e mesaj geldi.

"Kalkmam gerek benim sonra görüşsek olur mu?

"Nereye ?"

"Ahsen işim var. Kalkıyorum ben. Sonra konuşuruz" Dedive Mert gitti. 

Ahsen'in gözleri dolmuştu ve şaşkındı. Mert ya Mert uğruna ailesini bile karşısına almaya hazırdı Ahsen onun için ama Allahtan Ahsen'in ailesi pek de bir şey dememişti. Ahsen düşüncelere dalmışken telefonu çaldı.Arayan Melis'ti. Melis hem onun kuzeni hem de en yakınım dediği her şeyini bilen tek insandı. İkinci çalışta açtı telefonu.

"Kuzuum"

"Efendim Melis"

"Nerdesin?"

"Her zamanki yerde"

"Senin canın bir şeye mi sıkkın?"

"Önemli değil" Ah ne demişti? Önemli değil miydi ? Evet önemli değil çok önemliydi.

"Hemen yanına geliyorum canım bekle beni orada" dedi ve telefonu kapattı Melis.

Ahsen Melis'in bu günkü enerjisine çok şaşırmıştı. Aslında kendisi de fazlasıyla enerjik ve etrafına neşe saçan bir kızdı fakat bu gün Mert ile olan tartışması neşesini tamamen kaçırmıştı. 

Aradan yarım saat bile geçmeden Melis geldi.

"Kuzum benim n'oldu ? Hadi anlat bana canım benim"

" Hani sana bahsetmiştim soğuk davranıyor diye ama sen kuruntu yapıyorsundur sen demiştin ama sanırım hatta sanırım değil kesinlikle bir sorun var ama bana anlatmıyor aksine beni tersliyor"

"Kötü bir şey mi dedi yoksa sana?"

"Hayır ama beni baya tersliyor şu sıralar. Anlam da veremiyorum ki hiç bir şey yoktu" diyerek derin bir Of! çekti. 

Melis de anlam veremedi ama elbet öğrenecekti bunu ama Ahsen'e çaktırmadı onun yerine genç kızn neşesini yerine getirmek için 

"Ooof ama ne bu ya kalk hadi gidiyoruz" dedi.

"Nereye ?"

"Bilmem ama şu ölü toprağını üstünden atıcaz" 

"Ya kuzum beni bu günlük affet hiç keyfim yok gerçekten"

"Hayır bu gün benimle gelmezsen bir daha yüzüne bakmam"

"Tamam ya tamam geliyorum"

Ahsen tam kalkarken durdu ve "iyi ki varsın canım" dedi.

Melis ise bunu duymamazlıktan geldi ve kalktılar.






Beyaz ve YeşilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin