Bab 1

901 57 1
                                    

Di lapangan terbang Incheon

  Seorang perempuan berkaca mata hitam keluar dr pintu lapangan terbang sambil menarik beg trolinya.

Matanya meliar- liar di sekitar kawasan lapangan terbang itu.Dia sedang sibuk mencari kelibat seseorang yg amat dia sayangi.

"Naeun!!!" Dia brpaling ke blakang unt melihat pemanggil yg mnyebut namanya tdi.

"Seokjin oppa!!!". Jerit Naeun smbil berlari-lari anak ke arah lelaki itu. Dia terus memeluk lelaki itu dengan erat. Naeun tidak menghiraukan mata-mata yg sedang memandang mereka berdua dr tdi.

"Dah lama ke Naeun sampai? Sorry lah tdi oppa sakit perut, tu yg lmbat sikit." Kata Jin sambil menarik beg kepunyaan Naeun.

"Tak pe. Naeun pun baru je sampai sini. X sampai beberapa minit pun dah jumpa oppa." jawab Naeun sambil tersenyum riang. Yelah siapa tak rindu dpat jumpa oppa kesayangannya selepas bertahun-thun bljar di negara orang.

"Oppa, pakcik Lee dah ada kat luar ke. Naeun dah tak sabar nak balik rumah, nak jumpa omma dan appa ni."kata Naeun sambil memaut lengan Jin. (Buat pengetahuan readers, pakcik Lee tu driver diorang)

"Dari tdi lagi dah ada kat luar. Habis Naeun ingat oppa datang sini naik kuda ke?" Jawab Jin bersahaja.

Naeun mengepal tangannya sbb geram dgn perangai Jin yg suka menyakatnya sejak dr kecik lgi."oppa ni, Naeun tanya je. Tu pun nak sakat Naeun. Dahlah baru balik, penat pun tak hilang lgi dah kena kacau dgan oppa" Naeun buat muka pout.

"Oppa gurau jelah. Rindu sbb dah lama tak sakat Naeun. Tu yg oppa ambik chance tu. Naeun jgn lah merajuk, tak cute pun buat muka mcm tu." Kata Jin lalu berlalu keluar meninggalkan Naeun.

"Yah!!!oppa!! Nak kena ni.Siaplah nanti balik rumah teruk aku kerjakan dia."bebel Naeun sambil berjalan keluar dr lapangan terbang itu.





Siap akhirnya bab 1. Hope korang suka crita ni. Ni ff pertama sya. So, klu ada apa2 yg x kena, please comment...

Teman LelakiKu Kingka!!Where stories live. Discover now