Di skolah
Jimin pov
Smua org dah balik yg tinggal hnya bbrapa org pljar je dan jugak pak guard kat dpan tu. Skolah pun dah jdi lengang skang ni. Smua member bts yg lain dah balik, tinggal aku sorang je balik lambat sbb ada klas tahanan.
|haishh, apa punya malanglah nasib aku ni. Org lain smua dah balik, aku pulak duk trcegat kat sini lgi. Time mcm nilah nak ada klas tahanan. Tulah brani buat, brani tanggung. Sapa suruh aku ni malas sngat prgi klas, asyik ponteng je kerja aku| bebelku sorang diri.
Sdang aku tngah mmbebel tu, tiba2 adalah sorang makhluk ni brani langgar aku. Tak kena timing btullah makhluk yg sorang ni, time aku tngah bad mood jugaklah kau nak langgar aku, kena sound dgan akulah jwabnya lpas ni.
Makhluk yg dah langgar aku ni pulak, tak henti2 minta maaf kat aku. Tp sorrylah, aku ni bukannya jenis pemaaf sngat, sapa suruh kau kacau aku time mood aku ni tak brapa nak baik.
Aku tngok org yg langgar aku ni sepintas lalu je tdi. Tak prasan yg dia tu lelaki ke pompuan sbb time tu aku tngah sibuk menilik kot skolah ku. Yelahkan takut trkoyak pulak bju aku yg mahal ni. Org tu hnya pndang bawah je dr tdi smbil mengelap air matanya.
|ni dah knapa pulak nak mnangis? Aku tak start lgi pun dah kecut perut ke.|
"Woi, mata kau letak kat mana hah??!! Kalau dah rabun tu pakailah spek ke apa, ni tak mnyusahkan org adalah..!!" Bentakku.
Aku trpandang org yg dah langgar aku tu. Lah pompuan ke ingatkan lelaki kalau tak bolehlah aku blasah dia puas2.
Slpas aku menengking pompuan tu, dia trus pandang aku dgn muka berang. Dia marah kat aku lah tu. Gila x marah, kalau aku jdi pompuan tu pun aku marah, tp nak buat mcm mana aku ni bukannya jenis yg peduli prasaan org. Bad boy lah katakan.
Time pompuan tu pndang aku, aku rasa mcm pernah nmpak je dia sblum ni, tpi kat mana eh?? Aku cuba unt mengingati smula kat mana aku prnah nmpak dia.
Time tulah ingatan aku kembali smula.|eh, bukan pompuan ni bff si Mingyu tu ke?? Hr tu tak silap aku, aku nmpak pompuan ni brkepit dgn si Mingyu time rehat. Ingatkan dorang couple time tu sbb nmpak rapat sngat|
Lpas aku flashback balik tdi, aku pndang smula ke arah pompuan tu. Pompuan ni pulak tak habis2 pndang aku mcm nak telan je. Takut pulak aku tngok dia ni, mujurlah muka dia tu cute lah jugak kalaulah muka dia tu mcm muka hantu kak Limah, boleh melayang nyawa aku hr ni.
"Woi, tak perlu kut kau pndang aku mcm tu. Aku thulah aku ni hensem smpai kau x lpas nak pndang aku" kataku yg cuba unt sedarkan dia dr lmunan.
Pompuan tu pulak dah buat muka mnyampah. Aku thulah ayat aku ni mcm hampeh, tp x perlulah kut nak buat muka mcm tu kat dpan aku.
"Erm, Jimin sunbae kalau takde apa2 lgi sya nak balik dululah. Omma sya mesti dah tunggu lama" kata pompuan tu sblum bredar.
|aik, mcm mana pulak pompuan tu boleh thu nama aku? Aku tak ingat pulak ada bgi thu nama aku kat dia tdi. Dia tngok nametag aku agaknya...| teka ku.
"Woi, kau nak prgi mana tu? Aku tak hbis ckap lgi. Mari sini.." kataku smbil mlambaikan tngan ke arahnya.
Pompuan tu pndang smula ke arahku dgn muka mnyampah tahap gaban. Takut pulak aku tngok dia.
Time dia tngah pndang aku tu, aku pun ambik pluang unt tngok nametag dia.
|Nama dia Kim Naeun rupanya. Cantik nama dia, mcm tuan dia jugak.| kataku.
"Sorry ye sunbae, sya mmang dah lmbat sngat dah ni. Kalau sunbae ada nak ckap apa2 lgi, ckap esk jelah ye. Oklah, bye Jimin sunbae" jwab Naeun lalu bredar mcm tu je.
Aku pnggil dia bnyak kali pun dia buat tak thu je. Smpai nak trcabut anak tekak aku duk panggil dia. Skang, tinggallah aku sorang2 mcm smpah brkulat kat sini.
"Takpe2 kau tunggulah nnt. Thulah mcm mana aku nak kenakan kau lpas ni. Kau dah cari psal dgn org yg salah tau tak? Just wait and see" monolog ku smbil trsenyum jahat
Dlm kepala aku ni dah rncang bnyak benda unt kenakan pompuan tu lpas ni. Aku akn buli dia puas2, biar padan muka dia sbb dah langgar aku + buat tak dngar je bila aku panggil tdi.
Lpas aku monolog sorang2 tu, aku pun msuk ke dlm bangunan skolah. Yelah, nak buat mcm mana, rancang bnyak benda pun, klas tahanan kena prgi jugak. Kalau tak brtambah lah masalah aku nnt. Nnt tak sempat pulak aku nak kenakan pompuan tu.
___________________________________
Dah lma tak update, idea pun dah hbis. Harap2 chap ni tak boring sngat. Sorry lah sbb chap ni pendek ye...
YOU ARE READING
Teman LelakiKu Kingka!!
FanfictionKim Naeun seorang gadis cantik berasal drp keluarga yg berada. Selepas beberapa thun blajar di luar negara, dia pulang semula ke korea unt menyambung pelajarannya. Semasa di sekolah barunya, dia telah brtemu dengan seorang lelaki yg mrupakan kingka...