Este dimineaţă, sună alarma. Nu pot să cred că vom începe o viaţă nouă.
Deschid dulapul îmi i-au o pereche de pantaloni scurţi, un tricou verde şi o vestă neagră şi cobor jos ls micul de jun.
-Bună dimineaţa prieteni. Cum ați dormit?
-Super bine. Mâncați mai repede că altfel întârziem la şcoală. (Ana)
Am preferat să mergem pe jos până la şcoală, aşa m-ai putem vedea oraşul.
-Succes Vlad. (Eu)
-Mersi. (Vlad)
Satan ajută, să nu cădem în clasă cu proşti.
-Bună ziua, sper că nu am întârziat. (Eu)
-Nu. Clasă vă prezint noii voştri colegi. Ei sunt: Rikki, Ana, Hornbach şi Roly.
-O întrebare. Cum vom sta în bancă? (Roly)
-Păi fetele vor sta împreună şi voi la fel.
Ce bine că am nimerit ultima bancă. Oare cum i-a mers lui Vlad?
În clasa lui Vlad.
-Bună ziua domnule profesor.
-Bună ziua, stimate coleg. Dar te rog să te prezinți clasei
-Bună, eu sunt Vlad. Unde voi sta?
-În a 4 bancă, vei sta cu Hera fata cu părul roşu.
-Salut eu sunt Vlad.
-Da ştiu cine eşti.
-Uh nici o fată nu m-a tratat cu atâta indiferenţă, eşti anti sociabilă să înțeleg?
-Poți să taci?
Ora a trecut atât de repede. Nici nu zici că a durat o oră.
Se sună de pauză.
-Să mergem la Vlad să vedem cum îi merge.
-Şi cum a mers?
-Super, partea proastă este cã stau în bancă cu o ciudată Hera, am vrut să fiu politicos dar tot mă evită.
-Prima fată care te evidă. (Rikki)
-Ea este.
-Ce păr are. (Hornbach)
-Cineva s-a îndrăgostit..(Ana)
-Da sigur, doar că nu arată rău, este simpatică.
Oare să îi placă de ea? Nu că aş fi geloasă. Doar că Hornbach îmi este ca un frate şi țin la el.
-Vouă cum v-a mers?
-Super. Stau în bancă cu Rikki, iar Roly cu Hornbach.
-Îi vedeți pe cei care stau acolo? Sunt cei mai tâmpiți din şcoală. El este Brad cel mai popular băiat iar cea de lângă el este iubita lui Riana.
-De ce Herra stă singură?
-Chiar nu ştiu, din câte mi-a zis Alex cel care stă lângă mine, ea mai mereu stă singură, nu prea vorbeşte, mai mereu stă cu caietul acela.
-Ciudat.
-Trebuie să aflu ce este cu ea. Mă duc.
-Stai Rikki..nu.Oare ce se v-a întâmpla mai departe? V-a fi Hera parte din gaşcă? :))
Mulți mi-ați sugerat să nu mai pun numele în paranteză. Dar eu zic că este mai bine aşa în paranteză pentru că vă dați seama mai uşor fiecare ce şi cum zice.