Annabelle

239 21 4
                                    

-Este aici! Vă rog ajutaţimă! (Annabelle)
-Cine? (Eu)
-Robert...vrea să mă prindă...nu mai vreau...nu mai pot...nu mai rezist. (Annabelle)
-Vlad...adu 2 lumânări, agheazmă şi o cruce...trebuie să ţinem fantoma departe de Annabelle. (Ana)
Am stropit peste tot în pod...cu agheazmă...ca să ţinem spiritu departe de ea
-Annabelle...a plecat? (Roly)
-Da.
-Cine este Robert? Ce vrea să îţi facă? (Ana)
-El este proprietarul...mai ştii când Vlad şi Rikki au coborât jos? (Annabelle)
-Da..(Roly)
-Păi la aceea masă...cel care fuma este Robert...femeia este Loredana...iar ceilalţi doi sunt fraţii lui..Daniel şi Georgian. Toate persoanele care au intrat în casă nu au mai ieşit.(Annabelle)
-Jur...dacă se va atinge de vreounul din noi...va vedea Satana în faţă. (Eu)
-Vă voi ajuta să scăpaţi! (Annabelle)
-Dar tu...tu Annabelle...cine eşti? (Roly)
-Păi eu sunt fiica lui Robert şi Loredana!
-Dar dacă sunt părinţii tăi de ce nu te lasă în pace? (Ana)
-Deci...când m.am născut Robert...nu m.a vrut...a vrut să mă omoare dar Loredana (mama) l.a împiedicat s.a potolit...Mama nu are nicio vină...Robert o controlează...nu se poate opune..o torturează dacă nu face ce spune el! (Annabelle)
-Dar sunt satanişti? (Vlad)
-Da...la fel ca mine. (Annabelle)
-Stai cum? Tu? Când? De ce? (Ana)
-La vârsta de 13 ani când a murit bunica...am plâns luni...bune...era ca o mamă...durerea a fost prea mare...aşa că m.am hotărât să mă alătur lui Satan...şi nu regret. (Annabelle)
-Ştiu cum e..! (Eu)
-Şi...sunt sadică...puţine persoane mă înţeleg...îmi plac oamenii morţi. Nu în cazul vostru...staţi calmi...voi păreţi destul de okk. (Annabelle)
-Parcă aş fi eu cu un alt nume. (Eu)
-Vlad...te tot cam uiţi la Rikki? Haa? Îţi place de ea...recunoaşte...e frumoasă. (Annabelle)
Vlad este roşu ca sângele la faţă...
-Mie? Nuu! Eşti nebună copilo! (Vlad)
Oo Doamne...nu se poate...nu are cum să îmi placă de el...suntem doar prieteni.
-Culcaţivă mâine...vom pleca de aici! (Ana)

Fără suspans! :)))
Cum este? Să pun next? :3 :D

Aparenţele ÎnşealăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum