Fratele

7 3 2
                                    

Moloh este fratele meu.
În gândul meu era ceva de gen: asta este bine, îmi voi cunoaşte cumnatul.
-Şi de ce eşti trist? În fond un frate. ^^ (Eu)
-Nu ştii toată povestea. Spuse Vlad cu o voce joasă.
-Vlad, ştii că îmi poţi spune orice. Am promis că vom trece peste împreună.
-Moloh este fratele meu, când eram mai mici el mereu era cel: care învăţa, cel frumos.. Din astea diferenţe. Şi când a terminat liceul a fugit de acasă pentru a se apuca de vândut carne vie (prostituţie) dacă înţelegi.
În gândul meu se învârteau mii de lucruri, sincer îmi pare rău pentru el. Este Vlăduț un băiat rău, dar are un suflet bun.
Cum stăteam pe canapea, cu mâinile în jurul gâtului său, se aud paşi de sus. Mă uit spre Vlad şi îi spun:
-Coboară Ana.
-Stai, Ana nu era certată cu Roly?
-Ba da.
-Ce putem face ca să îi împăcăm hmm?
-Am cea mai tare idee. Ce zici să ieşim în oraş, iar pe ei să îi închidem în casă şi punem microfoane să auzim.
-Fetiţa mea rea.
-Bună dimineaţa copii!! Ce faceţi? Zic eu afişând un zâmbet fals pe faţă.
-Bine. Aţi pregătit dejunul? Întreabă Roly căscând
-Ce ai pregatit să mănânci! Spuse Vlad nervos apoi se duce sus
-Ce a păţit? Spuse Ana nedumerită.
-O zi proastă. Zic eu urcând scările.
Trag aer în piept, îmi iau inima în dinţi şi intru în cameră.
-Vlad, pot să intru?
-Lasă-mă şi tu acum. Spuse el şteargându-şi lacrimile.
Mă uit la el având lacrimi în ochi, mi se rupe inima văzând-ul aşa.
-Putem vorbi?
-Pleaca si lasă-mă. Spuse Vlad punând capul în perna.
Încerc sa ma calmez si merg spre el așezându-mă peste el.
Atunci el se întoarce si îmi spune...

Pam pam! Ce va fi mai departe?
Îmi pare rău ca nu am mai postat de mult dar am avut scoală bla bla. Dar voi încerca să postez cât mai des. Pupici :** ♡♡

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 31, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aparenţele ÎnşealăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum