Sperietura

51 7 5
                                    

Este directorul, dar ce am făcut?
-Domnişoara Rikki, mă puteţi însoți vă rog în biroul meu?
-Desigur.
Oare ce am făcut? A aflat că m-am tăiat în oră cu Ana? Deşi nu cred.
-Am auzit câ te-ai certat cu Daniela! Este adevărat?
Asta era, mă uit timp de 5 secunde pe tavan apoi, îi privesc ochii care îi strălucesc şi îi spun:
-Da, dar am avut un motiv bun! De ce se i-a de prietenii mei? Nu cred că mă cunoaşteţi. Ei sunt totul pentru mine.
-Înţeleg, dar tatăl Danielei are relații şi poate să te afunde
-Nu v-a reuşi. Şi nu vă faceți griji.
-Sunteți o elevă bună, chiar dacă nu ai note prea mari. Încerci să îi ajuți pe toţi.
-Nu pe toți. Pe Black din clasă ch Vlad nu l-aş ajuta. Ştiți şi dumneavoastră prea bine ce poamă este.
-Asta aşa e. Dute la clasă, să nu întârzii.
-Sigur, la revedere.
-O zi bună.
Bine că nu a fost nimic mai grav. În drum spre clasă îi observ pe Hera şi Vlad cum vorbesc. Mă bucur că se înţeleg.
Sper ca Hera să nu m-ai fie timidă şi să se integreze.
-Bună ziua, mă scuzați de întârziere.
-Nu este nimic. Dute la loc.
-Unde ai fost? (Ana)
-M-a chemat directorul.
-Şi ce ți-a zis?
După ce i-am povestit. Sună de pauză.
În sfârşit s-a terminat.
Împreună cu restu fugim spre ieşirea din şcoală. Iubesc şcoala asta, aproape toți pereții sunt de culoare neagră, unii fiind desenați sau cojiţi.
În curte îi observ pe Hornbach şi Hera care vorbesc, oare să îi placă de el. Nu am de unde să ştiu dacă nu aflu.
Îmi iau inima-n dinți şi mă duc spre ei.
-Ce faceţi? Veniți la lac?
Observ că Hera este agitată şi se uită în altă parte.
-Rikki nu pot veni, trebuie să îmi fac temele, spuse Hornbach privindu-mă direct în ochi.
-Hera măcar tu vii?
-Nu am cum i-am promis mamei că o ajut.
Se pare că vom merge fără ei.
Cu toți ne pornim spre casă. Iubesc oraşul este liniştit, nu este aglomeraţie, nici biserică.
Ajunşi acasă mă pun să îmi fac temele. După lungi ore de scris se face ora 00:00 este timpul de mers la lac.
Este superb. Să stai sub cerul liber, luna plină strălucind! Cu un nebun ca Vlad lângă tine totul este perfect.
Stai cum? Este...

Suspans! Oare cine este? :))

Aparenţele ÎnşealăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum