Hafta içi ilginç geçtiği gibi hafta sonlarım da ilginç geçerdi. Zaten Cumartesi okul vardı. Cumartesi günü tekrar okula gittim. Cumartesi okul biraz daha olsa da iyi geçiyordu. Ama okul işte, her türlü kötü... Cumartesi günü saat 4'te de tiyatro kursu vardı. Tiyatroya o zaman da, şimdi de ilgi duyuyorum. Hatta şu an bazı oyunlar sergiliyorum. Her neyse yine okuldan döndüm, ödev yapmaya başladım. Sonra da kursa gittim. Uzun zamandır gidememiştim. Herkes rolleri paylaşmış falan. Çok üzülmüştüm. Kaç haftadır rahatsızlığım yüzünden hastenelerde sürünüyordum, bir de birsürü ödev... Kursa gidip de ezber yapamayacağımı anladım. Ve eve gidince hemen babama ayrılmak istediğimi söyledim.
- Babacığım, ben artık tiyatro kursuna gitmek istemiyorum.
-Niye?
-Ödevler ve ezber... Zor olur...
Ablam lafa karıştı.
-Ben senin yerinde olsam devam ederdim.
-Ama herkes rolleri paylaşmış bile!
-Tabi istemiyorsan gitme canım.
Ablamı genel olarak severim. Bazen çok agresif olabilir. Ama ona hak veriyorum. Üniversite sınavına gireceğini düşündükçe kalbi hızlı hızlı atıyordu. Açıkçası ben onun yerinde olsaydım ben de heyecanlanırım. Bu şekilde tiyatro konusu kapanmış oldu.
Annem evde yoktu. Anneannemin yanına gitmişti. Zaten ev çok yakındı oraya. Ben de anneanneme gitmek istedim. Babam izin verdi. Zaten geç olmuştu. O gece orada kalmak istiyordum zaten. B yüzden yanıma pijamalarımı ve ertesi gün giymek için bir elbise aldım. Anneannemin evine doğru yürümeye başladım...