BÖLÜM 6: TEMİZLİK HASTASI

48 6 17
                                    

Elimdeki beze ve üzerimdeki önlüğe bakıp iç çektim. Ben, Kaci. Ben bu işleri yapacak kız mıydım?

Derin bir nefes alıp omuzlarımı dikleştirdim. Pencereleri silerken kendi kendime güç vermeye çalıştım.

"Kızım Kaci, zafere giden her yol mübahtır."

Omuzlarım düştü.

"Kesin olmayan bir zafer."

Bezi kovanın içine attım. Etrafa sıçrayan pis suyu görünce çığlık atmak istedim. Tabi çığlık atarsam bunu yenilgi kabul edecekleri için yapmadım. Onun yerine yere çöküp başımı ellerimin arasına aldım. Sahi, beni bunu yapmaya nasıl ikna etmişlerdi?

" Sabah gayet enerjik bir şekilde uyanmış, odamda oturup sosyal medya turları atıyordum ki, elinde bir kova ve temizlik malzemeleriyle Suho odama geldi. Kollarımı göğsümde birleştirip dik dik baktım.

'Erkek arkadaşlarının odasına mı giriyorsun sen idol? Bir bayanın odasına kapı tıklatmadan girilmez. Ya üzerimi değiştiriyor olsaydım?'

Alaycı bir şekilde güldü.

'Görülmeye değer bir şey olduğunu düşünmüyorum.'

Elindekileri yere bıraktı.

'Ev oldukça kirli. Temizlik yapılması lazım.'

'Birini çağır temizlesinler o zaman. Bana neden söylüyorsun?"

Ellerini masanın üzerine koyup bana doğru eğildi.

'Grupta bunu yapacak bir kız varken neden başkalarına para vereyim?'

Ellerimi göğsüne koyup ittim.

'Özel alanımı işgal etmeye çok meraklısınız. Diğerleri yapsın temizliği meşgulüm.'

Sırıttı.

'Bizde ev işlerini maknae yapar. -Cık cıkladı- Bilmiyor muydun? Yazık. Ama Kaci, eğer zor geliyorsa istediğin zaman gidebilirsin. Gerçekten, hiç üzülmeyiz.'

Söylene söylene ayağa kalktım.

'Bilmez miyim Suho. Bilmez miyim.-Süpürgeyi alıp srtına vurdun- Çık odadan. Burdan başlayacağım.'

Gülerek odadan çıktı."

O andan sonra hatırladığım son şey elime bez alıp silmeye başladığım.

İlk önce süpürge yapılır, sonra silinirmiş. Ben bunu biraz geç keşfettim. Sildiğim her yer tekrar toz olunca bir an dedim 'Kaci bırak her şeyi. Amacın canı cehenneme'.

Ama bu kadar kolay vazgeçeceğimi düşünüyorlarsa yanılıyorlardı. Belki Türkiye'de yetişmemiştim ama annem Türk'tü benim. Ben Türk kızıydım. Ufacık bir temizlik beni korkutamazdı.

Kovadan bezi aldım ve temizliğe kaldığım yerden devam ettim.

***

Kendimi koltuğa zor attım. Her yerim ağrıyordu. O kadar yer silmeye biraz kol kası yaptığımı düşünüyordum.

Temizlik bütün günümü almıştı. Oysa ben bugün Seul turu atacaktım.

Koltuktaki yastıkları yere attım. Suho! Bunu O'na ödetecektim. Elindeki bütün kozları kullanacağını söylerken ciddiydi. Ama ben de zorluklara alışkındım ve asla vazgeçmeyecektim. Bunu onlar da anlayacaktı.

"Yastık savaşı mı yapıyoruz?"

Kafamı kaldırıp yanımda dikilen Sehun'a baktım. DVD oynatıcıya cd koyup yerdeki yastıkları teklemeyerek yanıma gelip oturdu.

Dansa DavetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin