Madem Melis Rüzgarı bana sormadan gruba kattı bende bir toplantı için Mert'i çağıracağım ama önce haber vermem lazım.İlk melis'i aradım,her zaman toplandığımız barda toplantı olucağını haberdar ettim.İşte sonra Murat,Mert ve Rüzgara haber verdim.Toplantı yerine gittikten sonra,Meliş şok,Melis iptal,Melis kızgın oldu.Beni bir köşeye çekip sorgulamaya başladı.Ben dedim ki"-Bir toplantıya gelse birşey olmaz,yalnız kalıyor Mertciğim...".Melis sesini ayarlayamadı.Yoksa sen,o,siz...HANİ O TİPİN DEĞİLDİ!!!Sakin ve umursamaz bir tavırla Halen tipim değil.Melis çok utanmıştı sonradan dank etmiş olmalıydı benim o konuları sevmediğimi ama ilk kez sakin cevap verdim.
Sonra dedimki gel gidelim yanlarına.
Melis hiç beklemdeğim bir hareket yaptı.Murat'ın kuçağına atlayıp oturdu.Sonrada öptü.Çok pis bir görüntüydü.Sanırsınız 1 yıldır görmüyordu.Hemen arkamı döndüm.Rüzgar bana bakıp güldü.Ne gülüyon diye çıkıştım.Sonra bana dediki:-Okulda beni görür görmez kaçman beni şaşırttı."Ben şok oldum,hemen ortalığı toplamaya çalıştım."-Seni gördüğüm için kaçmadım.Senin okulda olduğundan bile haberim yoktu.O gün ders dinlemek istemedim ve okuldan çıktım.Hem ben seni görünce niye kaçayım."Sanırım yüzüm kızarmıştı.
"-Şu son günlerde beni takip ettiğini düşünüyorum ama neyse sonuçta dünya küçük ve karşılaşma ihtimalimiz çok fazla dimi..."Çok sinirlenmiştim ve hemen koca bardak içkiyi içtim tek nefesle.Sanırım sarhoş olmuştum baktığımda mert yoktu sanırım gitmiş.Kafam dönüyor ve midem bulanıyordu.Topallıyordum sanırım bağırarak şarkı söylüyordum ki Rüzgar benim ağızımı kapatıp yerime otutturdu.
Sonrasını hatırlamıyordum.En son Rüzgar başımın belası mı ne demişti.Uyandığımda nerede olduğumu bilemedim.Baktım Rüzgar yerde yatıyordu.Onu izlemeye bayılmıştım.Uyurken daha masumdu.Başta ne kadar nefret etsemde onu sevmeye başlamıştım.Olamaz bu gün okul vardı.Allah'a çok şükür kusmamıştım kıyafetlerim üstümdeydi.Saçımı yıkayıp Rüzgar beyfendiyi uyandırmaya çalıştım.Kolay uyanmıştı odadan çıktım ki rahat giyinsin diye.Yanlış bir zamanda girmiştim odaya.T-shirtünü giyordu 3 saniyelik bir bakışla baklavalarını gördüm.Aklımdan O BAKLAVALARINA ŞERBET DÖKÜP YİYEYİM diye geçirdim.O sırada bana bu kadar meraklı olduğunu bilmiyord diye mırıldandı.Benim ağızımdan bir anda hiç istemeden "Seninle kötü bir tanışma yaptık.Bence herşeye baştan başlıyalım"diye bir söz çıktı.Sanırım Rüzgar çok şaşırdı ve ikimiz aynı anda gülmeye başladık.Ben hala nasıl böyle bir şey söyledim diye düşünmeye başladım.O sırada tamam dedi.Ben şok.
Sonra hiç beklemeden beni yarın ki Galatasaray-Fenerbahçe maçına teklif etti(Söylemeyi unuttum bizim gruba gs li olmayan giremiyordu.Sorry)Bende onun beklemiyeceği bir cevap verip kabul ettim.Okula giderken onunla ilgili çok şey öğrendim ve derste yanıma oturdu.Hayatımda ilk kez böyle hissediyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkıntılı Ergen
Teen FictionGOTİK BİR ERGENİN ERGENLİK DÖNEMİNDE GONCAN'NIN ÖNEMLİ KARARLAR VERMESİ ONU NASIL YOLLARA SÜRİKLİYECEK.İLK AŞKI,İLK KALP KIRILMASI VE İLK UZUN SÜREN DEPRESYONU BAKALIM ONLARDAN NASIL KURTULACAK...