Dün Melis'in yaptığından sonra aklıma türlü türlü şeyler geldi(kötü anlamayın gitmeme planı diyelin daha mâkul.).Rüzgarı arayıp hastalandım gelmesem ya da o tamam diyen ben diğildim Melisti mi desemde kaytarsam bilemedim.Aslınd erken kalkmayı sevmem hatta erken kalktığım günler işim varsa iptal edip uyumama devam ederim ama bu gün gece hiç uyumadığım için normal olarak erkenden ayaktaydım.Bunları düşünürken saate bir baktım 11.Ufak bir çantaya 2 üst 2 alt koydum 11,50 olmasını bekliyordum.Melis sabah erken saatte Murat ile buluşmaya gitmişti.Tam biraz kestireyim diye hazırlanırken kapı çalı.Rüzgar diye sevinmişim ama o değilmiş...Üst kat komşum Makbule Teyze. 70 yaşında ama kendisini 20 gibi hissettiği için giyimide garip.Her görüştükten sonra gülme krizi geçiririm.İçimden dedim ki şikayet var ve yanılmadım.Dün gece Melis ile konuşmalarımızı duymuş"-Ayıp değil mi kızım apartmanda küfürlü konuşmalar."
Umursamaz bir tavırla"-Makbule teyze arkadaşım geldi bu günde izin verirsen tatile çıkacağım..."
Kadına şok etkisi vermişim gibi bir tipe büründü
-Kızım.Senin okulun yokmu ne tatili böyle.Kesin dün akşam seni eve bırakan çocuk ile gideceksin,ailenin haberi var mı sen ver bana telefon numaralarınıda ben bir haberdar edeyim bu ne böyle daha senin yaşın kaç başın kaç..."oflaya puflaya kapıyı teyzenin yüzüne kapattım.Kapatmamla açmam bir oldu çünki Rüzgqr gelmişti.Daha makbule gitmeden kapının önünde söylenirken kapıyı açtım,çıktım ve kapıyı kapatarak apartmandan çıktım.
Dışarıda kia cactus'ün içinde Rüzgar oturuyordu.Arabaya bindim ve yola koyulduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkıntılı Ergen
Novela JuvenilGOTİK BİR ERGENİN ERGENLİK DÖNEMİNDE GONCAN'NIN ÖNEMLİ KARARLAR VERMESİ ONU NASIL YOLLARA SÜRİKLİYECEK.İLK AŞKI,İLK KALP KIRILMASI VE İLK UZUN SÜREN DEPRESYONU BAKALIM ONLARDAN NASIL KURTULACAK...