ALEX

48 3 1
                                    

Bu gün grubumuzun kurulmasının yıl dönümü ve okulumuz sömestır tatiline girdi o yüzden evimde tekrardan bir parti yapılacaktı.Bu seferki partiyi evimde yapmak istemiyordum.Partide çok eğleniliyor ama toplaması evi ölüüm.Hele benim gibi uyuşuk bir kızsa ev sahibi...
Bunları düşünürken otobüs ile annemin "Cennet"diye adlandırdığı pazara gidiyordum.Bir ton insan itiş kakış bir yer.Yaşlılar nasıl bu yeri seviyorlar anlayamıyorum.Kulaklığımı takıp müzik dinlerken içim geçmiş uyumuşum o sırada iki nefret ettiğim şey başıma geldi.Kolumlu camın kenarına koyup uymuşum ve kafam düştü.Tam düştüğünde şarkı başlangıcı beni korkuttu.Şarkıda "Pillowtalk".Aslında bunlar bana bir işaretti çünki etrafıma baktığımda tam olarak inmem gereken duraktaydık.Otobüste öyle bir koşuşum vardı ki usain bolt beni kayıp evladı zannedip sarılırdı.Tam ne kadar şanslı olduğumu düşünürken annemden bir çuval kadar laf işittim.Aslında pazara annem yalnız giderdi ama benim parti için kiralıyacağım mekan pazarın içindeydi o yüzden gelmiştim.Saat 24:00'de başlayıp 7:30'da bitecekti.Annem pazarı satın aldıktan sonra en sonunda evime dönebildim.Parti için hazırlandıktan sonra rehber hocamız beni aradı.Anlam veremediğim bir şaşkınlıkla telefonu açtım.Öğretmenlerde artık benim deli partilerimi biliyordu.Ahmet hoca sınıfa yeni bir kızın transfer olduğunu söyledi ve sınıfımızla kaynaşması için onunuda partiye davet edeceğimi söyledi.Şu emrivakilerden nefret ediyorum.Hocamız daha 20 yaşında süper zeki olduğu için(!)okulu erken bitirmiş.Yeni kızın telefon numarasını bana mesaj attı bende mecburen kızı aradım.Konuştum ama bir gariplik vardı kızın sesi bana çok tanıdık geliyordu.Pek takmadım.Saat 23:00'da Rüzgar beni almaya geldi ve partiye gittik.Parti mekanını Melis ve Murat hazırlıyordu.Ben bizim gruba olan biteni anlattım normal karşıladılar.Canım Melis'im grubumuzun kuruluşu üstüne kocaman bir pasta hazırlamış.Üstüne "Nice 5 yıla!!"yazdırmış.Tam eğlenip gülüşüriken Mert'i çağırmadığımı hatırladım ve hemen Mert'i çağırdım.Mert'i bizim gruba üye etmiştim.Çok yalnız kalıyordu kıyamadım.Rüzgar pek sevinmedi Mert neden geliyor falan dedi.Biraz üzüldüm açıkçası ama boyle bir konu için sevgilimle kavga etmiyeceğim.Son hazırlıkları yapıyorduk ve ilk gelen kişi Mert oldu.En son Alex ile olan dansından sonra Mert'e hesap sorucaktım.Bu kaçınılamazdı.Zengin zübbesi gel buraya diye bağırdım.Aramızdaki bu espiri herkese fazla kabaca gelse'de biz birbirimizi böyle daha samimi hissediyoruz.
-Efendim Godzilla
-ALME
-Efendim
-ALME yani Alex ve sen.Ne zaman söyliyecektin
-Alex kim
-Benim evimde verilen en son parti günü.Grup toplantısı yaptığımız barda dans ettiğin kişi
-Doğa'mı çok iyi bir kız.Marmariste çiftlikleri varmış orda doğup büyümüş ve sonra okul için İstanbul'a gelmiş
-Sana kendini böyle mi tanıttı
-Evet bir sıkıntı mı var
Aslında o an herşeyi söylemek isterdim ama gözlerine baktığımda daha önce hiç görmediğim mutluluğu görünce vazgeçtim
-Yok sadece merak ettim o kadar.
Sonra grubun yanına gittim bana biraz kızdılar neden söylemedim diye bende ne hissettiğimi söyledim beni ilk anlayan Melis oldu.Rüzgar nedensizce gerilmiş gibi duruyordu.Merak ettim ne olduğunu
-Aşkım bişey mi oldu
-Hayır!
-E neden o zaman bu kadar gerginsin
-Sanane
-Efendim
-Özür dilerim bu parti hazırlama işleri pek bana göre değil ben sadece gelirim ve güzel kızları keserim
-Rüzgarcığım sen tecavüzcü coskunmusun yani onun yakışıklı halimisin
-Şu anda öyle bir kız gözüme kestirdimki tam arkanda acaba o da benden hoşlandı mı
Pis şerefsiz diyerek arkamı döndüm ve döner dönmez arkamdaki kocaman aynayı fark ettim.Romantik öküzüm diyip boynuma sarıldım.Sonra beni öptü tam böyle bende karşılık vericeğim Murat arkadan bağırdı
-Oha oha gidin kendinize bir oda bulun.
R

üzgar direk elindeki peçete rlosunu Murat'a attı.
Yavaş yavaş herkes gelmeye başladı yaklaşık 1 saat sonra herkes gelmişti.Ahmet hocanın verdiği görevi tamamlamak içim yeni gelen kızı aradım.Kıza yolu tarif ettikten sonra Rüzgar ile birlikte kapının önünde kızı beklemeye başladık.Tam vazgeçip içeri dönerken tam gotik tarzıyla kıvırcık saçlı bir kız geldi.Kız bana aşırı derecede tanıdık geldi.O sırada Rüzgar'a soracaktım bu kiz kim diye.Rüzgar'a dönüp yüzüne bakınca şaşırmışlık ifadesi vardı.Kız;
-Naber aşkıııım.Diye bağırdı
-Alex
-sürpriz oyuncu geldi ve böylemi karşılıyorsunuz...
Rüzgar tam Alex'in üzerine yürüyecekti ben zor tuttum.Alex kaşındıkça kaşınıyordu.O sırada Mert yanımıza geldi ve Alex'e bakıp
-Doğa'cığım demek  sende geldin.Sanırım tanıştınız.
Ben kendimi tutamayıp:
-Evet hani bahsediyordumya bizim sınıfa yeni kız transfer olmuş diye o Doğa'ymış.
Arkadan Melis bağırdı:
-Hadi millet 5.yıl pastamızı üflemek için grubumuzu ortaya bekliyoruz.
Bende Alex'ten kurtulma için(ki aynı sınıftayız nasıl kurtulabilirim!!!)ortaya gittik.Alex'te bizimle beraber ortaya geldi ben tüm çirkefliğimi kullanarak
-Yalnız burası grup üyeleri için hadi ikile.
Dedim ve Mert atıldı;
-Gonca'cığım size söylemeyi unuttum çok yalvardım ve Doğa'yıda bizim gruba üye ettim.
Artık nasıl kızdıysam sesimi kontrol edemedim ve bağırdım;
-Sen nasıl böyle birşey yaparsın önce bize sorsaydın.Alex burada bizimle beraber bu pastayı üfleyemez.Yeter artık nereye gitsem karşıma Alex çıkıyor!!!
-Gonca tamam şimdi ayıp olur seneye gelmez.Yani pastayı üflemez ama yinede grupta kalır.
-Hayır Mert efendi ya olamaz böyle birşey!!!!
-Tamam şimdilik böyle olsun
-Hayır Mert ya Alex denen sürtük bu grupta kalır ben giderim ya da ben giderim o kalır!!!
Dedim ve gittim peşimden Rüzgar,Murat ve Melis geldi.Biraz sakinleştikten sonra içeri geri döndüm ve Mert'e olan biten herşeyi anlattım ama o yinede Alex'e inanmaya devam etti.Bende ikisinide parti alanından kovdum ve partiye kaldığı yerden devam ettik...

Sıkıntılı ErgenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin