2 ay sonra...
Uzun zamandır büyük bir parti vermiyorum.Okuldakiler ısrar etmeye başlamaya başlamışlardı.Ben ayda 2 kere parti veririm ama bu hilton ve Rüzgar'dan sonra partilere ara verdim.Grup toplantılarınıdanda kaytarmaya başlamıştım.Be gün herşey deyişecek.Saat 12 de grup toplantısı,15.40 efso parti.Saat 11 ve ben yolda yürüyorum.Toplantı yerine daha 40dk lik yol vardı.
40 dakika sonra...
Sonunda vardım.Kapıyı açtım,gözüm altın sarısı saçları ile Rüzgarı arıyordu ve ne yazıkki bulamadı ama daha bomba şeyler gördü.Gördüğümde gözlerimi ovuşturdum tekrar baktım.Bu olamazdı Alex ve hala şoktayım Mert yuh.Lan gerizekalılar ne zamana işi ilerlettiniz dudakları 2 santimlik bir arayla dans ediyorlar tam o sırada arkadan kapı açıldı gelen Rüzgardı kolunu omzuma attı.Ben gözümü kırpmadan Mert ile Alex e bakıyordum.Sonra Rüzgarda merak etti o da şok geçirdi.Yüzünde anlam veremediğim bi bakış vardı.
O anda kapı tekrar açıldı içeri Melis ve Murat girdi.Onlarda bizim baktığımız yere baktılar ama onlar hiç şaşırmadılar ve sanki daha önceden biliyormuş gibi davrandılarbBiraz kıllandım ama yinede üstünde durmadım.Herhalde yüzüm şaşkınlıktan kireç gibi olduki Rüzgar iyimisin diye sordu sonunda gözlerimi o ikiliden ayırıp bizim tayfaya döndüm.Dedimki"Bu gün Goncanın efso partilerinden biri daha var tüm okul Melis ve Murat'ın bildiği üzere davetli ve büyük bir açıklama yapıcağım.GORÜ hakkında"
Rüzgar ile çıktığımızı kimseye söylemedik.Melis en son ne dediğimi anlamadığını belli ederek sordu"GORÜ ne demek"diye.Cevap vericek iken Rüzgar elimi tuttu ve 1 aydır çıktığımızı söyledi.
Melis bana öldürücü bir bakış attı sonra dediki "Parti için hazırlık yapmak için bence Gonca'nın evine gidelim.Gonca parti saat kaçta başlıyacak."
"15:40"
"İyi oraya gidiş 40 dk.Saat 1:20 daha 2 saatimiz var evdeki geçen ay aldığımız eşyalar duruyor dimi Gonca."
"Evet"
"İyi bunlar ile salaş bir yer hazırlarız.Sen Gonca hanım sakın kaçtığını düşünme seninle sonra konuşacağız"
Ben direk Rüzgarın arkasına kaçtım.Tabikide Rüzgar ve Murat bize bıyık altından gülüyordu.İkisinede vurmamek için kendimi zor tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkıntılı Ergen
Teen FictionGOTİK BİR ERGENİN ERGENLİK DÖNEMİNDE GONCAN'NIN ÖNEMLİ KARARLAR VERMESİ ONU NASIL YOLLARA SÜRİKLİYECEK.İLK AŞKI,İLK KALP KIRILMASI VE İLK UZUN SÜREN DEPRESYONU BAKALIM ONLARDAN NASIL KURTULACAK...