GONCA(Ben):
Hani bazı insanlar hayattan nefret edip her şeyde bir sıkıntı görürler ya.işte ben o yum.Annem bana hep renkli kuşlu böcekli şeyler alırdı, yırtıp çöpe atardım ya da siyaha boyardım.18 yaşıma kadar öyle büyüdüm.Yeni okulumda herşeyin değişeceğinden haberim yoktu.Hayatımın aşkıyla tanışıp kalbimin kırılacağından da haberim yoktu ama olmak üzereydi...
MELİS(knk):
Nağmı değer Melisa.Kendisi kafadengi bir kankadır.Liseye kadar hep aynı sınfta okuduk bizi üniversite ayırdı.3 kişilik grubumuz var artı olarak murat var onunla pek yakın diğiliz ama iyi çocuk olduğunu biliyorum melis'in sevgilisi.Arada bizimle takılıyor.Melis ile bir çok anım var mesela orta okulda sınıf öğretmenimiz bizim damarımıza basmıştı yeni aldığım meyve suyunu onun da limonatasını hocanın kafasından aşağıya dökmüstük
MURAT:
Murat.Sesi çok hoş geçen sene ses yarışmasına katılmıştı,melis sayesinde bende gitmiştim.Eline ver bi gitar ver bi mikrofon hemen şarkı yazıp söyler.
RÜZGAR:
Çok tatlı aşkım benim sana inanmakla büyük hata mı ettim bilemiyorum.Seninle ilk tanıştığımızda senden nefret etmiştim ama aşk işte bu,kime,ne zaman, nerede seni bulacağı belli değil.Hele bide kalbimi kırmasan yılın çifti seçilirdik...
MERT:
Mert benim babamın iş yerinin ortağının çocuğu.Sanırım benden hoşlanıyor ama tipim değil.
ALEX:
Rüzgarın eski sevgilisi.Kara kedi gibi girdi aramıza.Aramızı bozdu ama sonra anladım ki benim gibi sevdiği kişiyi kaybetmek istemedi.Aramızda anlaşma yaptık.(biraz spolier gibi olucak ama sorry)Alex ile Mert aşk böcüğü oldu.Gerisi hikayede....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkıntılı Ergen
Teen FictionGOTİK BİR ERGENİN ERGENLİK DÖNEMİNDE GONCAN'NIN ÖNEMLİ KARARLAR VERMESİ ONU NASIL YOLLARA SÜRİKLİYECEK.İLK AŞKI,İLK KALP KIRILMASI VE İLK UZUN SÜREN DEPRESYONU BAKALIM ONLARDAN NASIL KURTULACAK...