İLK RANDEVU

48 2 0
                                    

Eve gider gitmez hemen Melis'i arayıp olan biteni anlattım.Uzun süre Melis'ten ses gelmeyince kapatıcaktım tam telefonu kulağımdan indirdim bir çığlık sesi geldi.Melis telefonu kapattı,5-10 dakika sonra kapı çaldı gelen Melis.Yazık koşmuş nefes nefese kalmıştı.Sonra ban vurmaya başladı"Nasıl ilk öpüşmende ben olmam.İyi bok ettin.Allahım Murat neredesin kızımız büyüyor.Başlık parasını kaçtan başlatalımMURATTTTT."Sakinleşince,kızım seni sikerim ne bağırıyorsun komşular gelicek şimdi diye cırladım."tamam bu gün burada kal saat 12,30 gitme" dedim.1-2 saat sonra Melis bebeği uyuya kaldı.Saat 3'te Rüzgar beni aradı.
-Uyandırmadım dimi
-yok uyandırmadın
-iyi.Şey diyeceğim yarın Hilton otelde 1 haftalığına rezervasyonum var.Gelmek istermisin.
Melis uyandı bizi dinliyor ve beni cimcikliyor kabul et kabul et diye maçta çocuğa attığım bakışı Melis'e attım pek etkili olmadı.
-oradamısın
Diye ses geldi.Rüzgarı unutmuştum!!!
Melis telefonu elimden aldı sesini değiştirerek tamam dedi sonra kapattı.Yarın saat 11,50 de beni alamaya gelicekmiş.Aldım elime yastığı başladım Melisi dövmeye.
-Kızım seni ana bacı sikerim.Gerizekelı,mal,yüce bok kafa,amk,p..ç
Ben bunları söylerken melis gülüyordu.Ben cahilim Hilton,milton bilmem.Hemen rezil olmamak için Google amcaya başvurdum.
5 saniye sonra...
Oha bunlar paramı sıçıyor bu nasıl bir otel yuh

Melis başıma uyku bandını geçirdi beni yatağa attı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melis başıma uyku bandını geçirdi beni yatağa attı.Sonrası yok uyumuşum.

Sıkıntılı ErgenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin