×××Reyna×××
Stala som uprostred miestnosti, obklopená štyrmi stenami, vedľa Lukea.
,,Tak čím začneme?" spýtam sa nedočkavo.
,,V mágii existujú tri stupne: manipulácia existujúcimi predmetmi, energia- samotná mágia tvorená zo životnej energie, a tá najťažšia časť. Manipulovanie živootnou energiou. Je to veľmi nebezpečné, lebo ak niekoho obereš o všetkú životnú energiu, tak zomrie. A naopak."
,,Ako to myslíš, že naopak? Dá sa, niekoho oživiť?"
,,Začneme prvým stupňom."
,,Neodpovedal si mi na otázku!"
Povzdychol si. ,,Teoreticky sa to dá. Mŕtvi nemajú žiadnu životnú energiu a tak im musíš nejakú dať. Buď svoju, alebo niekoho iného, ale tak či tak niekto zomrie. A preto nikdy nikoho nevraciame späť! Je ti to jasné?!"
,,Áno." odvetím a odkloním hlavu,takže už mu nevidím do očí. Mám pocit ako by sa každým pohľadom prevŕtaval do mojich myšlienok.Položil predo mňa misku s vodou.
,,Elementy sa ovladajú ľahko. Teda, s výnimkou ohňa. Ten je trochu neskrotný."
,,Čo mám robiť?" spýtam sa.
,,Vážne? Ešte si zo živlami nerobila?"
,,Nie, naučila som sa síce pár trikov a zaklínadiel, ale všetky boli z energie. V manipulácii som nováčik." priznám sa.
,,Výborne, takže začneme od základov. Dvidni ruky pred seba, nad misku s vodou a spoj sa snou. Musíš ju cítiť. A potom už len stačí kopírovať pohyby rukami, ako chceš aby sa voda hýbala."
Urobila som, čo mi kázal,ale voda sa zatiaľ nepohla.
,,Nezabudni na prírodné zákony. Čo viaže vodu k zemi?"
,,Gravitácia." poviem, a predstavím si misku vody a jemné lanká, gravitáciu, čo ju ťahajú k zemi. Pohybom ruky som ich pretrhla a vtedy začala voda kopírovať pohyby mojich rúk. Vytvárala som stĺpce, vlny, voda sa dokonca začala vznášať.
Ale toto bol len začiatok.
Manipuláca a prírodné zákony sú nepriatelia. Buď jedno, alebo druhé.
Toto som čítala kdesi v knihe a tymto heslom som sa aj riadila. Zdalo sa, ze Luke nebol z tohto pokroku nadšený.×××Wayne×××
Už niekoľko dní sme kráčali džungľou, zásoby jedla nám dochádzali, ale úkryt sme zatiaľ nenašli. Lexy sa pokúsila nejako zaistiť aspoň zásoby vody, ale z nejakého neznámeho dôvodu to nefungovalo.
Jej vodná mágia akoby bola preč.×××Reyna×××
,,Čo sa deje?" spýtam sa,lebo mám pokrk toho jeho ústavného zízania na mňa.
,,Myslel som, že na to prídeš."
,,Na čo?"
,,Že nemôžeš porušovať všetky prírodné zákony, inak sa svet vymkne spod kontroly a nastane chaos." Povedal, a mala som pocit, že tým sa dnešný tréning skončil.2. Stupeň bol o niečo ľahší, keďže uz som mala nejaké skúsenosti. Mrmlala som si zaklínadlá v rôznych jazykoch, ale ich počet bol obmedzený. Nastal problém, ktoreho riešením bol "rýchlokurz latiny".
V preklade, medzi desiatkami tisícmi knihami si nájdi jednu,nehovoriac o stovkách strán, a navar elixír všetkych jazykov. To už by som sa naozaj radšej učila latinsky ako obyčajný človek.Bola som v knižnici obklopená knihami o elixíroch, ale nikde som nevidela tú pre mňa. Rad radom som čítala názvy kníh, kapitoly, iné som zas len prelistovala. Nikde však ani zmienka o elixíre, ktorý mi imožní rozprávať latinsky.
Prechádzam po polickách a vtom si jednu všimnem.Ako nájsť zviera, vec i človeka.
V tej chvíli som pomyslela na Wayna, Toma a Lexy.
Otvorim knihu, a začnem čítať.Vyhľadávanie človeka na diaľku je možné ak:
1. máte vo vlastníctve predmet, ktorý patrí/il danej osobe.
2. Ak viete identifikovať životnú energiu hľadanej osoby
3. Ak máte blízky vzťah k danej osobe.,,Už si tú knihu našla?" spytal sa prekvapene.
,,Nie, ale už idem na to."
,,Tak ako je dopekla možné, že si tu čítaš čarodejnícke knihy akoby nič?!"
,,Ja ehm prepáč, ja som sa len začítala a..." začala som sa ospravedlňovať, ale prerušil ma.,,Všetky tieto knihy sú v latinčine. Ako to, že im potom rozumieš?"
_________________________
Ahojte všetci, tak som opäť tu a aj s novou kapitolkou. S pohľadu Wayne to neni nič moc, takže páčila sa niekomu?
M.
YOU ARE READING
Hunters: Kliatba krvi [1] ✔
FantasyZa všetko môže pýcha. Boli vyhnaní, zbavení svojich práv a všetkými zavrhnutí. Lovili a teraz sú lovení oni. Reyna, posledná zo svojho rodu trpí pre pýchu svojich predkov. Wayne, hrdý lovec, ktorý prisahal, že zničí všetky nadprirodzené bytosti. ...