×××Reyna×××
Sedela som na kraji jeho postele a čakala kým sa zobudí. Už nebol tak bledý ako pred niekoľkými dňami, ale stále vyzeral slabý. To sa nedá poprieť. Veď som ho obrala skoro o všetkú energiu.
Vtom sa však jeho mihalnice zachveli a mne sa uľavilo.
,,Prepáč!"
,,To nič, bola to súčasť tvojej úlohy."
,,Čo? Zabiť ťa? Prečo si sa nebránil?"
,,To sám neviem. Nemohol som. Bol som akoby paralizovaný.
,,Dobre, dobre. Teraz ale odpočívaj. Si vyčerpaný a ...."
Prerušilo ma zlatisté svetlo, z ktorého sa postupne niečo formovalo. Alebo kto? Vyzeral ako mužská postava.
,,Wayne!" skríkla som a vyskočila. Chystala som sa o objať, no nedokázala som sa ho dotknúť.
,,Čo to?"
,,To nič, Rey. To teraz nerieš. Našli sme Veštca a pomohol nám ťa kontaktovať.'
,,Nám? Sú všetci v poriadku? A čo Lexy?" pýtala som sa netrpezlivo.
,,Všetci sme v poriadku. Ale najprv mi musíš povedať kde si!"
,,Ja som na...Luke?" Luke sa kým prebiehal rozhovor postavil a ruky sa mu rozžiarili od mágie.
,,Luke! Musíš si ľahnúť! Si ešte slabý "
,,Na toto som silný dosť!" V očiach sa mu zračil hnev a prestával sa ovládať. Bol agresívny.
,,Som na nejakom magickom ostrove a...." Waynov odraz sa zrazu rozplynul.
,,Prečo si to spravil?"
,,On ťa nenájde. Nikdy. Jeho dni sú zrátané."×××Wayne×××
Jej obraz zrazu zablikal a následne aj zmizol.
,,Nie, nie! Nie!" kričal som a ani som si neuvedomil, že moja päsť už dlhú chvíľu ničí drevený stolík stajaci vedľa mňa.
,,Upokoj sa." povie ticho Lexy, položí ruku na moje rameno a pozrie sa mi do očí.
,,Všetko bude v poriadku."
,,Nie! Nič nebude v poriadku! Reyna je preč a my ju nemame ako nájsť. A čo ty vieš? Možno je tam niekde zavretá za mrežami, v chladnej miestnosti a ty........ty nemôžeš uz nic spraviť! Prišla si o svoju moc a ...." Teraz už som naozaj vybuchol, ale Veštec ma umlčal jediným mávnutím ruky.
,,Prišla si o svoju moc?"
,,Ja- ja neviem. N-Nedokážem ovládať svoj živel. Cítim sa prázdna a od kedy sa pretrhlo puto..."
,,Puto? Vážne? Puto čo vás, strigy viaže k jedinému miestu, je vymyslené."
,,Ale prečo potom..."
,,Nefunguje tvoja mágia? Prečo sa cítiš prázdna? Všetky strigy sú až príliš spoločenské."
,,Keď máš raz rodinu, nezbavíš sa jej. To oni sú to puto. Nie nejaké bezvýznamné miesto. Oni."
Lexy sa bezradne pozrela na Toma.
,,Dáva to zmysel." pokrčil plecami.
,,A ako ju môžem získať späť?" spýta sa Veštca.
,,Myslím, že toto by ti malo pomôcť." povie, a vtisne jej do rúk Reynin prívesok. ,,Na, teraz ste tu už všetci." spojí Lexynu ruku s Tomovou.
,,Nájdi ju. Svoju moc a taktiež aj Reynu. Puto je teraz obnovené." Pustil ich a obaja zatvorili oči. Ja som len stál obďaleč a celú situáciu pozorne sledoval. Nie, nemôžem si nič namýšľať. Ja nie som súčasťou ich rodiny, veď ich skoro ani nepoznám.
,,Nefunguje to." povedala vystrašene a otvorila oči v ktorých sa začali objavovať slzy. Zrazu však ku mne natiahla ruku:
,,Si moja posledná šanca."Žeby som nakoniec získal rodinu?
__________________________________
Čavte všetci, tak čo? Nezdá sa vám to domotané?
Tak uvažujte, prečo bol zrazu Lucas taký agresívny? Žeby nemal čistý štít?Tak schválne, kto mal podozrenie, že to nie je zrovna anjel???
YOU ARE READING
Hunters: Kliatba krvi [1] ✔
FantasyZa všetko môže pýcha. Boli vyhnaní, zbavení svojich práv a všetkými zavrhnutí. Lovili a teraz sú lovení oni. Reyna, posledná zo svojho rodu trpí pre pýchu svojich predkov. Wayne, hrdý lovec, ktorý prisahal, že zničí všetky nadprirodzené bytosti. ...