×××Wayne×××
Wayne Aledar.
,,T-to nemôže byť pravda!" nechcel veriť Wayne.
,,Nemôžeš odmietať pravdu."
,,Môžem, a chcem. Ja nikdy nebudem Aledar!" odpľul si. ,,Už len to meno je zhnité a môj...." odmlčal sa hľadajúc vhodné slová,,.....brat je hovädo bažiace po moci a sláve."
,,Keby si poznal minulosť, tak by si vedel, že.spočiatku o moc Aledarovcom ani Drakeovcom nešlo."
,,To nie je pravda. Vždy išlo o moc."
,,Poviem ti pravdu, je len na tebe či mi uveríš.
Kedysi dávno, stovky rokov ešte pred Drakeovským....no, ako to nazvať....škandálom, tu vládol krutý kráľ Thorne s jeho manželkou Lilian. Tá bola narozdiel od jej manžela milá, múdra a pomáhala ľuďom, síce tajne, aby ju pri tom neprichytili vojaci verní kráľovi. Kráľ dal medzitým zabiť všetky paranormálne bytosti v ich kráľovstve. Kráľovná preplakala veľa dlhých nocí, ale aj nadalej chodila po mestách a liečila nielen ľudí, ale i paranormálov. Riskovala tým všetko, ale nebála sa. Jedného dňa ju však niekto zbadal. Bol to chudobný chorý muž, ktorého lákala túžba po zlate. Niekoľko nocí kráľovnú sledoval a neskôr sa rozhodol prezradiť jej tajomstvo kráľovi. Kráľ bol taký nahnevaný, že muža zabil a vydal sa nájsť jeho manželku. Slová starého muža sa potvrdili. Kráľ našiel svoju ženu, ako kľačí pre zranenom vlkodlakovi a obväzuje mu rany. Vlkodlak bol ešte slabý, a tak nezabránil krutému kráľovi odviesť Kráľovnú Lilian na hrad, kde ju chcel pred očami všetkých zosmiešniť."
,,To je krásna rozprávka, ale čo to má spoločného so mnou?" spýtal som sa.
,,Vydrž chvíľu, všetko sa nejak muselo začať. Bez začiatku, niet konca." Povedal kľudne Veštec a ja som prevráti očami. Veštec sa nadýchol, zatvoril oči a pokračoval:
,,Ovládnutý hnevom ju chcel zosmiešniť a zabiť. Každému bolo kráľovnej Lilian ľúto, ale nikto sa neodvážil postaviť sa krutému kráľovi. Už už chcel kráľ svoju manzelku prebodnúť mečom, keď dnu vtrhli dvaja rytieri. Volali sa Aledar a Drake. Premohli kraľa a ľud oslavoval kráľovninu záchranu. Ako ubiehali roky, kráľovstvo prekvitalo a statočných rytierov Drakea a Aledara kráľovná vyhlásila za ochrancov zame. Z Aledara sa stal rytier Slnka, ktorý mal ochraňovať kráľovstvo počas dňa a z Drakea zas rytier Mesiaca, ktorý ochraňoval kráľovstvo v noci. Takto vznikla na zemi rovnováha. Obidvaja mali radi toho druhého ako brata, ale to sa jedného dňa zmenilo. Zmenilo sa to vtedy, keď obaja podľahli láske k rovnakej žene- kráľovnej Lilian. Zacalo sa medzi nimi súperenie, ktoré nezastavila ani sama kráľovná. Raz za ňou prišli so žiadosťou: má si vybrať jedného z nich za manžela. Kráľovná nechcela, lebo vedela, že ak si vyberie jedného, druhého si rozhnevá. Bola však prinútená vybrať si. Za svojho manžela si zvolila Drake, rytiera mesiaca. To však rozhnevalo Aledara a podlo zabil Drakea. Ten sa však vedel brániť a pred svojou smrtou Aledara smrteľne zranil. O niekoľko dní podľahol zraneniam." Vestec sa odmlčal.
,,A pointa?" spýta sa nasrdene Tom. Veštec sa chystá odpovedať, ale predbehnem ho:
,,Spor medzi rodom Aledara a Drakea sa nezačal túžbou po moci, ale láskou." Veštec sa na mňa usmial a prikývol.
,,Láska je mocná,dokáže dokonca prelomiť hranice mágie. ",,Láskou to začalo,
láskou to skončí."×××Aaron×××
Ležal som na svojej posteli a premyšlal som. Po chvíli som vytiahol papier a napísal som naň: Všetko ide podľa plánu. Papier som zroloval a pripevnil poštovému holubovi na nohu.
Blíži sa boj.
YOU ARE READING
Hunters: Kliatba krvi [1] ✔
FantasyZa všetko môže pýcha. Boli vyhnaní, zbavení svojich práv a všetkými zavrhnutí. Lovili a teraz sú lovení oni. Reyna, posledná zo svojho rodu trpí pre pýchu svojich predkov. Wayne, hrdý lovec, ktorý prisahal, že zničí všetky nadprirodzené bytosti. ...