×××Reyna×××
Veštec×Lucas
Chvíľu som pozorovala ich súboj, ktorý ma čím ďalej tým viac fascinoval. Obaj používali mocné a zložité kúzla, ktoré som ešte nikdy predtým nevidela naživo, iba som o nich čítala v starých knihách, ktoré predtým patrili mame. Na Lucasovi som videla, že energia mu neubúda, no po Veštcovom čele už stekali kvapky potu. Netrvalo dlho a padol na kolená. Kúzlo stále udržiaval, čím držal Lucasa v šachu, no on sám a aj ja sme vedeli, že sa už nepostaví. Kúzlo až do vyčerpania. Veď je to môj dedko! Nemôžem ho tam takto nechať!
A teraz, milí priatelia, nastala tá chvíla, kedy som sa aj ja chystala zapojiť do boja. Naplno.
Síce som proti Lucasovej moci nemala žiadnu šancu rozhodla som sa ísť hoci aj na smrť.×××Wayne×××
Už niekoľko minút som si razil cestu k Aaronovi a stále som sa k nemu približoval. Bol, a ešte stále som jeden z najlepšie vytrénovaných lovcov, takže tata cesta pre mňa nebola veľký problém. Ten začal az vtedy, keđsi ma všimol aj Aaron a vykročil mi v ústrety.
×××Reyna×××
Veštec sa rútil k zemi a v tom momente si ma všimol aj Lucas. Zasmial sa.
,,No tak, zlatko, vzdaj to. Proti mne nemáš šancu. " povedal nafúkane. Už som ho mala však plné zuby a konečne som zacala útočiť. Zhor! Skríkla som a Lucasa obkolesili plamene s cielom usmažiť ho. Mohol vytvoriť štít, čo som aj čakala, ale po chvíli moje plamene uhasila voda. Fajn, ako chceš. Povedala som si a útočila som už len za pomoci živlov. No ani napriek mojej snahe som nedokázala získať prevahu. V tej chvíli som si spomenula na všetky ti úžasné kúzla, ktoré ma mama nechcela naučiť. Bola som vraj príliš malá. Teraz, keď už tu však nie je, som si v myšlienkach opäť vybavila jej jemné, inokedy zas prudké pohyby rúk. Snažila som sa sústrediť čo najviac to išlo, lebo ak by sa mi kúzlo nepodarilo, nemuselo by to dopadnúť dobre. Chystala som sa uvoľniť energiu ohňa, vody, vzduchu, zeme, živlov, ktoré by sa navzájom najradšej roztrhali, a nakoniec aj moju energiu. Tým získam moc na zničenie Lucasa už navždy.Zatvorila som oči, čo mi pomohlo upokojiť sa a zacala s kúzlom. Spociatku mi išlo výborne, keďže som bola v dokonalom sústredení, no všetko sa neskôr pokazilo. Úplne všetko. A to vtedy, keď som podľahla zvedavosti a snažila sa zaregistrovať, hoci len kútikom oka, ako je na tom Lexy, Tom a Wayne. Lexy už bola v poriadku a pokračovala vo vytváraní veľkej vlny. Tom, jej ako spoľahlivý priateľ kryl chrbát a trhal hrdlá všetkým protivníkom, ktorí sa k nim opovážili priblížiť. Najbližšie bol ku mne asi Wayne s Aaronom za pätami. Obaja bojovali tvrdo, sekali po sebe mečami, dýkami, no ako sa dalo čakať, boli viac menej vyrovnaní. No potom prišla tá osudová chvíľa, keď sa Waynovi do chrbta zapichol šíp. Aarom a len zasmial a získal nebezpečnú prevahu. A to sa Waynovi stalo osudným. V tej chvíli som už stratila všetkú konrolu a nechala nahromadenú energiu vybuchnúť. No nie len na Lucasa samotného ale i na Aarona, škodoradostne sa škeriaceho nad Waynov mŕtvym telom.
Všetci v okolí tridsiatich metrov boli mŕtvi, bez energie a ostatní sa utopili v pôvodne Lexynej vlne, nad ktorou som ale neúmyselne prebrala kontrolu. Boj sa skončil, ale......
YOU ARE READING
Hunters: Kliatba krvi [1] ✔
FantasyZa všetko môže pýcha. Boli vyhnaní, zbavení svojich práv a všetkými zavrhnutí. Lovili a teraz sú lovení oni. Reyna, posledná zo svojho rodu trpí pre pýchu svojich predkov. Wayne, hrdý lovec, ktorý prisahal, že zničí všetky nadprirodzené bytosti. ...