1.

1.1K 31 3
                                    

Marcel pov.

Ik kom terug van school en ren direct naar mijn kamer. Ik word sowieso verkracht. Liever in mijn eigen bed of kamer dan kan ik makkelijk alleen zijn en in huilen uitbarsten. Het is nu 14:30 en mam en Gemma gaan om 15:00 weg. Dus ik kan nog een half uurtje Black Ops ||| spelen. Ja ik weet het, ik ben een nerd die CALL of DUTY speelt. Ik moet ook ergens mijn woede op afreageren. En ik ben niet goed in Minecraft, GTA en de rest van dat soort games. Het is nu 15:10 dus mam en Gemma zijn over 10 minuten weg. Ik speel nog even door. Nog 15 minuten genieten, dan komt Harry mij waarschijnlijk verkrachten.

Na nog een kort potje wordt er op mijn deur geklopt. Met grote tegenzin zeg ik "kom maar binnen". Harry stapt met een grijns mijn kamer binnen. Ik zucht diep en stap uit mijn bureaustoel. Harry lacht en duwt me op mijn bed. Ik laat het gewoon gebeuren. Tegenstribbelen is alleen maar dom want dan geeft hij al helemaal geen medelijden. Harry zoent mij ruw en kreunt soms. Ik ga niet mee in de zoen en voel de tranen al in mijn ogen prikken. Harry heeft zijn ogen dicht dus ziet niks.

⚠️ (smut)
Als hij stopt met zoenen en zijn ogen weer open doet, doet hij zijn blouse en broek uit. Hij gaat op de rand van mijn bed zitten en beveelt mij om voor hem op de grond te gaan staan. Met tegenzin en tranen in mijn ogen ga ik voor hem staan. Hij strekt zijn boxer naar beneden en beveelt mij op mijn knieën te gaan zitten. Ik ga op mijn knieën zitten al wetend wat ik moet doen. Er stromen tranen over mijn wangen. "Niet janken maar pijpen, loser" hoor ik Harry zeggen. Ik kijk hem met betraande ogen aan. "Nou gebeurd er nog wat of moet ik je helpen ofzo" is het enige wat hij zonder medelijden zegt. Ik beweeg naar voor en neem zijn vriend in mijn mond. Ik begin langzaam op en neer aan het gaan wat hem laat kreunen. Luide kreunen van Harry vullen de kamer terwijl ik mijn tranen inhoud. Na 1 minuut komt Harry luid kreunend klaar in mij mond. Als ik het wil uitspugen beveelt hij mij om het door te slikken. Ik slik het met een vies gezicht door. Harry trekt zijn boxer weer aan en trekt mijn shirt over mijn hoofd. Hij gooit me weer op bed en knoopt de knoop van mijn broek los. Daarna trekt hij in een beweging mijn broek naar beneden. Meestal is hij dan nog naakt maar nu heeft hij zijn kleren al weer aan. ik weet niet waarom maar het is wel fijner. Harry is te lui om ze weer uit de doen dus hij zal misschien niet zo ver gaan. Als mijn broek op de grond ligt staat hij op en verlaat de kamer. Ik sta verward op en wil mijn kleren weer aandoen. Harry komt de kamer weer binnen "jij mag je kleren weer aan als mam thuis is. Voor nu heb ik genoeg gehad maar je ziet er gewoon lekker uit. Ik zal je vandaag niet meer neuken of pijpen of iets seksueels. Wees daar niet bang voor ik zal alleen naar je lekkere ass en buikje kijken. Je mag vrij door het huis lopen. Van buiten ziet niemand je omdat de gordijnen dicht zijn. Je mag weer gaan gamen of huiswerk maken of weet ik veel wat je wilt doen. Ik laat je met rust voor vandaag. Als je iets moet hebben roep me maar ik zit beneden op de bank" zegt Harry. Ik kijk hem verbaasd aan hij draait zich om en loopt weg. Ik blijf verward achter en ga verder met Black Ops. Ik besluit wat eten te pakken en loop naar de keuken. Ik kom langs de woonkamer en voel Harry's ogen op mijn lichaam branden. Ik raap al mijn moet bij een en stotterend kan ik "k-kun j-je het z-zien" nog net uitbrengen. Als ik het heb gezegd ren ik naar de keuken en pak wat te eten en ren naar boven. In mijn kamer aangekomen leg ik het eten naast mijn computer en ga gelijk weer gamen. Als ik 3 potjes heb gespeeld en mijn eten op heb ben ik toch wel een beetje moe dus ga ik maar in bed liggen. In bed denk ik na over hoe raar Harry vandaag deed. Normaal zat ik nu te huilen door de pijn in mijn kont en alles wat ik moest doen. Nu viel het echt mee. Tuurlijk ik had hem veel liever niet gepijpt naar dit is ook goed. Alleen pijpen valt mee, normaal is het veel meer. Met een vrij gerust hart val ik in slaap.

___________________________
2 delen per dag tot hoofdstuk 13

Addict (l.s. + marcel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu