19

311 16 2
                                    

Marcel wordt heef het ook gezien en wordt onrustig. "Zullen we gaan" stel ik dan maar voor. Marcel knikt en staat snel op. We lopen de kantine uit en lopen naar onze kamer.

Als we op onze kamer bespreken we even hoe hij dat beleefde waarna we onze dag normaal vervolgde.

Harry pov.

Ik liep net de kantine in en zag hem. Ik draaide me om om eten uit te zoeken maar toen ik terug keek was hij er niet meer. I FUCKED UP!

Nadat ik klaar was met eten (wat superlang duurde) gingen Jelle en ik terug naar onze kamer en moesten we volgens regels bespreken hoe ik het net allemaal beleefde. Wanneer we klaar waren ging ik in mijn bed liggen en ging slapen omdat ik het echt niet leuk vond om hem zo kort te zien en doordat ik weet dat dit alles mijn eigen schuld is.

*3 weken later*

Ik vind het hier echt alles behalve leuk. Het ligt niet aan Jelle hij is een aardige gast maar het gevoel van Marcel en Louis bij elkaar knaagt aan me.

Louis pov.

Er wordt op de deur van onze kamer geklopt "Niall hier" klinkt er aan de andere kant van de deur. Ik loop naar de deur en doe hem open.

Niall loopt langs me recht naar de bank en gaat zitten, ik grinnik; wat een gekke baas. Ik ga ook zitten en roep Marcel er ook bij want ja waarom zou Niall anders komen.

"Nou ik ben hier eigenlijk om te praten over hoe goed Marcel vooruit is gegaan. Aangezien ik niet weet hoe hij voor dit alles was komt Anne aankomende week langs. Als ze er is kunnen we alles bespreken. " "Ik mag misschien naar huis?" Vraagt Marcel opgewonden. "Waarschijnlijk deze maand nog"

Marcel glimlacht breed en rent enthousiast rond in de kamer. Ik lach en Niall staat grinnikend op en verlaat de kamer.

Marcel rent naar me toe en knuffelt me "dankje dankje dankje je bent het beste schoonbroertje ter wereld" zegt hij blij ik lach tot ik besef wat hij zei "schoonbroertje?" Vraag ik verward. " ja, jij en Harry zijn echt perfect voor elkaar. Die glinstering in je ogen als je over hem praat. Harry kijkt altijd jouw kant op als ik hem zie lopen". Ik kijk hem verbaast aan.

"Maar ik ga slapen doei"
"Doei" zeg ik afwezig terug.

Ben ik verliefd op Harry? Nee dat kan niet. Oke misschien is er een kans maar die kans is heel klein, toch?

___________________________________
Hiii sorry voor het lang niet updaten maar hier dan toch een (kort) hoofdstukje.❤❤

Addict (l.s. + marcel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu