Nieuw boek

1.2K 31 2
                                    

Hoi,
Als je foutjes ziet of tips het zeg het gerust dan kan ik het verbeteren of er aan denken bij het schrijven van dit boek of een ander boek.

Personages
Harry styles: homo en seks verslaafd.
Marcel styles: tweeling van Harry. Harry gebruikt hem graag en vaak op seksueel gebied.
Louis Tomlinson: homo en begeleider van Harry in de kliniek.
Liam Payne: is meerdere keren opgepakt vanwege drugs dealen en bedreigen van medeburgers.
Zayn Malik: zit al 2 jaar in de kliniek, crimineel en drugsverslaafd.
Niall Horan: directeur van kliniek.

Harry styles:
Van het leven wat ik nu leid kan ik zo genieten. Voor seks hoef ik alleen bij Marcel op de deur te kloppen. Niet dat Marcel het altijd wilt. Eigenlijk wilt hij het nooit maar ik heb een keer gedreigd met het kapot maken van zijn computer. Sindsdien doet hij het met me waneer ik wil. Dat is vooral waneer mam weg is. Anders hoort ze Marcel gillen en huilen, en mij kreunen. Geloof me ik kan zo genieten van Marcel. Zijn lijf zijn bewegingen, geen woorden voor. Het enige waarvoor ik bang ben is dat Marcel mij een keer verlinkt...

Marcel Styles:
Ik haat mijn leven. Ik ben een stomme computernerd, ik word gepest op school en ik ben het stomme seksslaafje van mijn tweelingbroer. Dat pesten is zo veel minder erg dan het seksslaafje zijn van je bloedeigen broer. Een broer die je eigenlijk zou moeten kunnen vertrouwen. Een broer waarmee je vrienden mee hoort te zijn. Bij mij bestaat die broer niet. Als ik in zijn hersens zou kunnen kijken, weet ik al wat ik zal zien. Hij denkt sowieso dat ik een gevoelloos seksspeeltje ben. De dingen die ik van hem moet doen zijn vreselijk.

Louis Tomlinson:
Ik ben louis. Ik ben net afgestudeerd en begin over 2 maanden met mijn werk in een kliniek. In die kliniek komen mensen die verslaafd aan iets zijn. Zoals drugs, drank en seks. Ik ben best kwetsbaar dus ik weet niet hoelang ik het daar vol zal houden. Ik doe het eigenlijk alleen om die mensen te helpen en om mezelf naar mezelf te bewijzen.

⚠️warnings⚠️:
- groftaal gebruik
- smut (niet heel veel en staat aangegeven)
- mpreg
- drugs

Addict (l.s. + marcel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu