17

323 15 2
                                    

Niall pov

Samen met Jelle loop ik naar de Larry kamer. Ik klop op de deur en Louis doet open. We lopen naar binnen waar Harry in bed ligt, niets te doen. "Harry kom je even" roept Louis aangezien hij weet waar dit overgaat. "Nee, komen jullie maar hierheen" roept Harry terug. Ik zucht dit gaat nog lastig worden.

Louis staat op en loopt richting Harry. Harry ligt met zijn rug naar ons toe dus hij merkt het niet. Als Louis bij het bed is slaat hij de dekens van Harry af en trekt hem mee met een strakke greep op Harry's bovenarm. Harry, wie aan het mopperen is door de pijn, kijkt mij aan en daarna Jelle. " wie is hij" zegt hij zonder emotie. Hij is echt heel erg achteruit gegaan.

" dat is Jelle en waarom hij hier is wil ik met je bespreken, als je op de bank gaat zitten" zoals gevraagd gaat hij op de bank zitten, Louis gaat naast hem zitten en ik en Jelle op de andere bank.

"Harry, het gaat de laatste tijd niet goed met je. Je bent nooit in je kamer en luistert ook niet meer. Op het begin maakte je veel verbeteringen maar nu ga je weer achteruit. Daarom ga je van begeleider wisselen. Jelle is je nieuwe begeleider" als ik klaar ben met mijn verhaal zie ik verschillende emoties in Harry's gezicht; boos, verdrietig, teleurgesteld, enz... Ik sta op en Louis volgt me. We lopen allebei de kamer uit richting Marcel.

Harry pov

Louis loopt de kamer uit met zijn koffer. Ik voel me verraden, niet door hem maar door mezelf. Ik wilde hem als begeleider, voor altijd. Waarom moest ik zo dom zijn om het zo ver te krijgen? Waarom deed ik zo?

Ik heb niet door dat ik huil totdat ik een hand op mijn rug voel. Ik kijk op in de hoop dat het Louis is maar nee, het is die Jelle gast. Ik duw zijn arm weg en ren naar mijn bed waar ik in ga liggen en de tranen laat lopen.

______________________________
Nog verzoekjes; Q&A, extra lang kerst deel en/of nieuwjaarsdeel, mood song, passende quote, question of the day, enz.

Addict (l.s. + marcel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu