Jelle pov.
Ik loop naar Niall's kantoor want mijn contract is bijna afgelopen maar Harry's behandeling is nog lang niet afgelopen.
Ik zie Niall naar me toe lopen "hey Jelle, goed om jou te zien ik ben net bij Marcel en Louis geweest. Marcel mag waarschijnlijk bijna naar huis" zegt Niall.
"Dat is goed nieuws" zeg ik werkelijk blij. Louis heeft het echt goed gedaan.
"Uhm Niall mijn contract is bijna afgelopen" zeg ik als we allebei in zijn kantoor zitten. Niall knikt. "Ik wil eigenlijk vragen of Louis en Harry weer bij elkaar worden geplaatst want het gaat nu echt niet goed met Harry. Hij mist Louis echt heel erg."
"Ik zal er met Louis over praten" Niall rommelt even in het laatje onder zijn bureau en pakt er een blaadje uit." Hier heb ik je contract, het loopt nog tot en met volgende week. Marcel gaat zaterdag weg dan kunnen jij en Louis een paar dagen samenwerken bij Harry. Laatste dag is je afscheid dus dan hoef je niets te doen als er iets is wat je wilt doen als afscheid hoor ik het graag". Ik knik. "Bedankt Niall ik ga nu maar weer naar Harry toe, doei".
Ik loop weer naar Harry's kamer. Als ik er ben hoor ik 2 stemmen praten...
"Louis, ik mis je heel erg" hoor ik Harry zeggen. "Ik mis jou ook heel erg Harry".
Ik glimlach en loop de kamer binnen. Louis heeft een huilende Harry in zijn armen. Ze lijken me nog niet in de gaten te hebben dus ik maak snel een foto met mijn mobiel.
------- nieuw -------
Louis pov.
Ik zit op Harry's kamer op de bank met Harry op mijn schoot. Ik kwam eigenlijk hier naar toe omdat Marcel bijna weggaat en ik wil dan Harry weer helpen. Dus wilde ik aan Jelle vragen of hij dat goed vindt maar Jelle was er niet.
Toen Harry mij zag rende hij als een gek naar me toe en knuffelde me terwijl hij snikkend zei dat hij me mist. Nu is hij onderhand in me geknuffeld (nee niet op die manier) en snikt hij zo nu en dan "blijf bij me".
Na een tijdje zie ik ineens een licht flits en kijk op, ik zie Jelle onschuldig glimlachen met zijn telefoon in zijn handen.
"Jelle kunnen we even praten" zeg ik, gelijk als Harry zit hoort pakt hij me steviger vast. "Je mag er wel bij blijven Harry, het gaat toch over jou". Hij kijkt me vragen aan en Jelle gaat op de bank zitten.
"Ten eerste, wil je die foto even doorsturen" zeg ik waarop Jelle knikt en Harry ons verbaast aankijkt. "Ten tweede..." vervolg ik. "Ik weet niet of je dit al wist maar Marcel gaat binnenkort weg omdat het nu heel goed met hem gaat" Harry kijkt me heel blij aan en geeft een kus op mijn wang wat mij laat glimlachen. "Als Marcel weg is krijg ik waarschijnlijk iemand anders maar ik wil eigenlijk geen random persoon. Ik wil liever weer Harry helpen en nu vooral omdat hij me blijkbaar heel erg heeft gemist". Harry's glimlach is zo groot dat het niet veel scheelt of het bedekte zijn hele gezicht. "Daarvoor was ik net weg" zegt Jelle glimlachend, ik kijk hem verbaast aan waardoor hij zijn verhaal vervolgd. "Ik had een tijdelijk contract, dat contract is bijna afgelopen dus ging ik even aan Niall vragen of jij en Harry weer samen mogen als ik vertrek. Aangezien Niall wist dat jullie elkaar missen vond hij het goed". Harry en ik glimlachen naar elkaar. "Marcel gaat ongeveer een week eerder weg dan ik dus wij gaan ongeveer een week samen Harry helpen en daarna jij alleen". Ik glimlach dankbaar naar hem. "Yaaaaaaayyyyyy" schreeuwt Harry terwijl hij van mijn schoot afspringt en blij de kamer rond begint te rennen en dingen zegt zoals "weer bij Louis" en "happy life" wat Jelle en mij laat lachen.
---------
Sorry voor het heel lang niet updaten ❤
JE LEEST
Addict (l.s. + marcel)
FanfictionVoor seks hoef ik alleen bij Marcel op de deur te kloppen. Niet dat Marcel het altijd wilt. Eigenlijk wilt hij het nooit maar ik heb een keer gedreigd met het kapot maken van zijn computer. Sindsdien doet hij het met me waneer ik wil. Dat is vooral...