Langzaam voel ik mezelf moe worden en nestel me tegen Harry aan. We hadden de laptop net weggelegd en zaten nu een beetje te kletsen. Ik voel dat Harry zijn armen om me heen slaat. Ik nestel me nog even goed in bij Harry en val langzaam in diepe slaap.Harry pov.
Louis slaapt nu in mijn armen terwijl ik naar hem kijk. Hij is zo schattig en onschuldig. Ik voel me nog steeds schuldig over het feit dat ik hem heb verkracht.Louis draait zich om in zijn slaap terwijl hij zachtjes en haast onverstaanbaar mijn naam mompelt. Hij ligt nu met zijn hoofd op mijn borst wat een geweldig en onbekend gevoel bij mij opwekt. Ik blijf naar Louis kijken ondanks ik zijn gezicht niet zie door het haar dat ervoor hangt en de houding waarin hij ligt.
De louis waar ik zo op verliefd ben. Hij is de reden dat ik wil en zal veranderen. De reden waarom ik vooruit ga. De reden dat ik rustig probeer te blijven. Hij de reden van mijn gedrag.
Ik houd van hem...
*3 maanden later*
Louis pov.
Het gaat heel goed met Harry. Hij mag over 1 week al weer hier weg. Hij wilde niet meer terug naar huis maar bij mij komen wonen. We hebben we samen met Niall en anne overlegt en het mag.
Harry is nu aan het douchen daarna gaan we in de kantine eten en daarna wil Harry zijn spullen uitzoeken om volgende week mee te nemen.
-
"Hazz, ik ben even halen blijf jij hier zitten?" Vraag ik Harry als we in de kantine zitten. Harry knikt en blijft geduldig wachten.
Ik pak het eten wat we altijd pakken en loop terug naar de tafel waar ik Harry heb achter gelaten. Hij zit er nog maar er zitten 2 jongens bij hem waar hij mee praat.
Ik ga erbij zitten waardoor een jongen met bruin haar mij met een afkeurende blik aankijkt. Harry en een jongen met zwart haar negeren me kompleet.
Ik zucht diep en eet mijn eten op. Als ik het bijna op heb verlaten de 2 jongens de tafel en pakt Harry zijn eten. We eten in stilte verder.
Als we het eten op hebben gaan we terug naar de kamer zonder iets te zeggen.
"Ik ga douchen" roep ik naar harry die geen antwoord geeft. Ik haal mijn schouders op en ga naar de badkamer.
"Waarom praat Harry niet tegen mij en wie waren die jongens?" Ik denk even na wat ik toch maar weer op geef omdat ik het antwoord toch niet weet.
Waar zal Harry mee bezig zijn😏😏
Vote & comment
JE LEEST
Addict (l.s. + marcel)
FanfictionVoor seks hoef ik alleen bij Marcel op de deur te kloppen. Niet dat Marcel het altijd wilt. Eigenlijk wilt hij het nooit maar ik heb een keer gedreigd met het kapot maken van zijn computer. Sindsdien doet hij het met me waneer ik wil. Dat is vooral...