3.

965 36 11
                                    

Marcel pov.

Huilend lig ik in de armen van mijn zus. Mijn moeder had mijn zus geroepen om mij te kalmeren. Terwijl mam een hartig woordje met Harry sprak. "Ik ben echt bang dat hij me dalijk gaat mishandelen, Gemma" huil ik. "Ssshh marcel, het komt goed . Mama praat met hem" probeert gemma mij gerust te stellen. Ik barst in huilen uit terwijl Gemma er alles aan doet om mij rustig te houden.

*ondertussen bij Harry*
Harry pov.

Mam heeft mij net betrapt op het verkrachten van Marcel. Wat moet ik dalijk zeggen en nog belangrijker wat zal ze nu met mij doen en van mij denken. Ze weet dat ik niet altijd even lief voor Marcel was maar dit had ze denk ik niet verwacht ander zou het een beetje raar zijn dat ze niks had gezegd. Mam is nu weg met Marcel om hem naar Gemma's kamer te brengen. Ze heeft mij hier in mijn kamer opgesloten zodat ik nergens heen ga.

Als ze terug komt zie ik zoveel verschillende gevoelens in haar ogen. Woede en ongeloof zijn denk ik het sterkst. Je ziet ook dat ze haar best doet om geen woedeaanval te krijgen. "Zullen we naar mijn kamer gaan" vraag ik met een zo onverschillig mogelijke toon in mijn stem. Ik zou wel in huilen kunnen uitbarsten nu. Ik weet niet wat er gaat gebeuren en ik wil Marcel nu ook zo graag nemen. Maar dat kan niet omdat mam het zag.

Mam is met mijn arm zo strak vast gepakt dat je rode striemen ziet als ze loslaat naar mijn kamer gelopen. "HAROLD STYLES WAT DOE JIJ ALLEMAAL MET JE BROER!!" Schreeuwt ze vol woede naar mij. Ik krijg tranen in mijn ogen. "DENK JE DAT DAT NORMAAL IS? ZOMAAR JE BROER VERKRACHTEN? HOEVEELSTE KEER IS DIT ?" Gaat mam te keer. "Mam doen rustig" zeg ik zo onschuldig mogelijk. "RUSTIG?? MOET IK RUSTIG DOEN TERWIJL IK NET MIJN ENE ZOON MIJN ANDERE HEB ZIEN VERKRACHTEN" schreeuwt ze terwijl ze van alles kapot gooit en slaat. Ik kijk met tranen in mijn ogen toe tot de deur open vliegt. Gemma staat daar en geeft mam een geruststellende knuffel en mij een blik vol haat. Ik kijk haar aan zonder enig gevoel te tonen. Mam vertelt Gemma een of andere Lukas Rieger te bellen. Gemma loopt de kamer uit en mam kijkt mij weer boos aan. "Harry waarom deed je dit met je broer en hoevaak heb je dit al gedaan". Vraagt mam op een strenge maar gedempte toon. "Sorry hoor mam dat Marcel gewoon lekker is en dat hij mij goed kan laten voelen en altijd als jij en Gemma er niet zijn" zeg ik zonder enig gevoel vrij te geven. "Harry, ben je nou helemaal gek!! Het is je broer niet je seksslaaf". " nou sorry dat jij zulke lekkere en goede kinderen maakt"."wat zei jij daar" "dat hoorde je wel". Mam stormt woedend de kamer uit en draait hem op slot. Ik blijf verslagen op mijn stoel zitten en kijk naar buiten.

Na 30 minuten komt mam weer binnen en zegt me dat ik mijn belangrijkste spullen en wat kleren moet meenemen want morgen ga ik ergens heen waarheen wil ze niet zeggen. Flauw mens.

* de volgende dag *

Ik heb mijn spullen in een grote weekend tas gedaan en zit nu met mam in de auto naar weet ik niet, omdat dat mens niet wil zeggen waarheen.

We komen aan bij een soort boerderij met een gevangennis er naast het ziet er zo raar uit. "Waar zijn we " vraag ik. "Dat zie je over 1 minuut wel". Ik zucht diep en we lopen het gebouw wat op een gevangenis lijkt binnen. We komen gelijk bij een receptie waar 2 mannen achter zitten de ene is aan het bellen en draagt een naam kaartje met 'Lukas' erop en die andere doet iets achter de computer en heeft een naam kaartje met 'Luke' erop. "Kan ik u helpen mevrouw en meneer" vraagt de man die Luke zou moeten heten. "Ja ik had mijn zoon Harry Styles hier in geschreven" antwoord mijn moeder. "Ja hij staat ingeschreven. Mevrouw u mag hier naar links en dan het kantoor van meneer Horan inlopen en Harry mag hier naar rechts waar zijn begeleider 'Louis Tomlinson' op hem wacht. Wacht wat begeleider? Ik kijk mam en die vent raar aan. Mam geeft mij een kus op mijn wang en loopt naar links. Ik blijf versteld stilstaan, tot Luke me zegt dat ik nu naar rechts moet en mijn spullen moet mee nemen. Ik loop naar recht en daar staat hij dan...

Addict (l.s. + marcel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu