Spotkanie-Cole

2.3K 132 20
                                    

(U/S/T) - Ulubiony Smak Tortu
(K/O)- Kolor Oczu

Wchodzisz do cukierni z (I/N/P). Uwielbiasz ciasta najbardziej na świecie. Kiedy obje weszłyście do cukierni, poczułyście piękny zapach wypieczonego i świeżego ciasta.Pośpiesznie ruszyłaś w stronę wypieku, chciałaś już je mieć, jakiekolwiek, byle jakie, bo tak ci burczało w brzuchu,że musiałaś coś zjeść.

-(T/I) pośpiesz się!- Zostałaś wyrwana z swoich zamyśleń o torcie i poprosiłaś kasjerkę o (U/S/T).

Kobieta podała ci tort, i wyszłaś z ciastem z cukierni. Kiedy się obróciłaś,zauważyłaś muskularnego chłopaka z kudłatymi,czarnymi włosami,który wiekiem był zbliżony do twojego i patrzył wprost do twoich (K/O).

-Przepraszam za (T/I),że zajęło to jej tak dużo czasu.- Powiedziała (I/N/P). Spojrzałaś na nią i obróciłaś się w jego kierunku.

-Więc twoje imię to (T/I). Bardzo ładne.- zarumieniłaś się.

--Tak,a twoje...

-Cole. - powiedział i podeszł do (I/N/P), dał jej kawałek papieru.

-Mam nadzieję,że jej to dasz. - Wtem (I/N/P) usmiechnęła się do ciebie i w końcu nie wiadomo jak wyszłyście z cukierni z ciastem. Kiedy znajdowałyście się na zewnątrz, (I/N/P) powiedziała:

-Czy zakochałaś się w Cole'u?

-Co?! Nie!- powiedziałaś z sarkazmem.

- To znaczy że nie chcesz, żebym dała ci to,co Cole mi dał abym to tobie przekazała? -pomachała ci karteczką przed oczami.

-Daj mi to!-wyćwierkałaś i wyrwałaś jej kartkę z ręki.- Czekaj,dlaczego on ci dał tą kartkę?-zapytałaś się.

-Cóż, powiedzmy że był nerwowy żeby dać ci to osobiście. -otworzyłaś karteczkę i zaczęłaś czytać:

"(T/I) zadzwoń do mnie,jeśli nie będziesz zajęta.~Cole"

Zarumieniłaś się na to i razem z (I/N/P) poszłaś do twojego domu,kiedy Cole obserwował ciebie z okna, czy dostałaś jego prośbę.

~~~~~~~~~~
I jak?? Może być?
Tak,Cole stalker zakochany :v
Mnie się osobiście to podoba...
Do następnego!
~FanNinjago

NinjaxReader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz