(I/T/K)- imię twojego kolegi
Cole zawsze nienawidził twoich kolegów, ponieważ był zazdrosny kiedy byłaś wokół nich. Chłopak był w kinie, mając oko na twojego kolegę.
Jak ty i (I/T/K).
Ogladaliscie co było na filmie, jedząc popcorn.
Kiedy nagle, w tym samym momencie wlozyliście dłonie do tej samej miski.
-Oh, wybacz.- powiedziałaś szybko i zabrałaś dłoń.
-Nie, nie, jest okay, poza tym mam ci co do powiedzenia.- odpowiedzial (I/T/K).
-Tak? A co takiego?- spytałaś.
-Zawsze miałem nadzieję, że będziesz moja.- uśmiechnął się twój kolega i pogłaskał cie po włosach, doprowadzając szatyna do zazdrości.
-Wybacz ale wiesz, że moim chłopakiem jest Cole.- odezwałaś się i zabrałaś rękę kolegi z twoich włosów.
-Ten przegryw nie musi wiedzieć.- powiedział, próbując cię pocałować, ale twarz Cole'a zrobiła się czerwona z złości. Podniósł się z krzesła i szedł w waszym kierunku.
-Hej! Próbujesz flirtować z moją dziewczyną! - krzyknął chłopak jak zacisnął pięści, żeby go uderzyć alety go uderzyłaś, sprawiając, że tamten zemdlał.
-Oto moja kochana.- powiedział twój chłopak, po czym pocałował cię, a każdy w kinie robił "Aww".
~~~~~~~~~~~
Hejo!
Mam nadzieje, że się podobało! :3
Pisałam to jak byłam na WF, ale nie ćwiczyłam, a że dziewczyny biegały to ja sobie leżałam na trawce z telefonem ;3
Bayo!
~Misio_Panda
CZYTASZ
NinjaxReader PL
FanfictionBędzie tu wyczekiwane przez wszystkich NinjaxReader!! Tłumaczone z angielskiego. #8 w Ninjago 31.05.2016 #1 w Ninjago 28.06.2016