Kiedy ON staje się zazdrosny - Zane

425 25 6
                                    

Obaj byliście w Mega Potwornym Parku Rozrywki świetnie się bawiąc. Czekaliście w kolejce na największy roller coaster na świecie! Chwilkę już jednak czekaliście.

-Zane, zaraz wrócę, idę do toalety. -powiedziałaś, kiedy wyszłaś z kolejki.

-Okej. -odpowiedział twój chłopak, kiedy wyszłaś. Kiedy skończyłaś swoje czynności, udałaś się spowrotem, próbując znaleźć Zane'a. Nagle ktoś chwycił Cię za nadgarstek i wciągnął do kolejki.

Obróciłaś się, by zobaczyć kto to. Był to chłopak w twoim wieku, jednak Zane był słodszy. Chciałaś się wyrwać, jednak chłopak nie pozwalał na to.

-Hej, wygląda na to, że się zgubiłaś. A wiesz, że jesteś piękna? - nieznajomy spytał, gładząc twoje włosy.

-Proszę, przestań. - poprosiłaś, próbując oderwać jego rękę.

-Oh, daj spokój kochanie.

-Kochanie?! Jestem kochaniem swoich chłopaków lub dziewczyną! - krzyknęłaś zirytowana.

-Oh, masz na myśli tą puszkę cyny? Randkujesz z tym nindroidem?

-Tak i on jest o wiele od ciebie lepszy!- krzyknęłaś znów, próbując się ponownie wyrwać.

-Dlaczego nie zostawisz tej puszki cyny i my- nagle chłopak zmienił się w bryłę lodu, spowodowaną przez Zane'a. Każdy był w szoku.

-Zane!- podbiegłaś i przytuliłaś go. Obaj wróciliście do kolejki, kiedy Zane rzucał piorunujące spojrzenia w stronę innych chłopaków, którzy patrzyli się na Ciebie, sprawiając, że byli przerażeni.

-------------------

WIELKI POWRÓT NINJAXREADER!!!

KTO SIĘ CIESZY? >^<

MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBA!

BYE! XD

~Panda

NinjaxReader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz