Pierwszy pocałunek- Zane

1.1K 86 10
                                    

Twoja mała kuzynka rzuciła śnieżkę za ciebie, to była twoja kuzynka (tak, kuzynka wraca).

-Ide po ciebie, (I/K) - powiedziełaś.
Goniłaś ją po śniegu, ale nie umiałaś tak szybko biegać po śniegu i skończyło to się wywaleniem sie na puszytym śniegu.

Byłaś zbyt zmęczona aby wstać.

-Hey (I/K), pomóż! -wrzasnęłaś, a ona jak na zawołanie podbiegła do ciebie i próbowała cię wyciągnąć- bezskutecznie.

-Zaraz wrócę!- krzyknęła i odbiegała.

-Co?!- zdziwiłaś się.- poszła sobie.- powiedziałaś sama do siebie.

Byłaś w takim stanie, póki ktoś nie wyciągnął cię a tym kimś był Zane.

-Wszystko okey Śnieżynko?- spytał, całując cię w policzek.

-Tak,dzięki.- Odpowiedziałaś, lekko się rumieniąc.

-Hey, skoro razem chodzicie na randki to czemu jeszcze się nie pocałowaliście?- stwierdziła (I/K) dokładnie jakby chciała widzieć pocałunek.

Zaczęłaś się rumienić jak wariatka.

-Cóż, nie wiem czy wiesz ale tam stoi półnagi chłopak. - powiedziałaś, teraz zbierając punkt.

-Gdzie?!- (I/K) szybko się odwróciła,a ty postanowiłaś uciec z tego miejsca, ale śnieg był tak głęboki, że wpadłaś na Zane'a.

Oboje się zaśmialiście i usmiechneliście.

Podnieśliście się.

-Hey (T/I) co znaczy pocałunek?- zapytał chłopak.

-Cóż, pocałunek jest wtedy kiedy wargi chłopaka dotykają ust dziewczyny, jeśli są parą, lub może być w policzek.- wyjaśniłaś.

-A mogę spróbować?- spytał, pochylając się nad tobą. Dotknął swoimi wargami twoje, łącząc was w pocałunku. Położył swoje ręce na twoje biodra a ty na jego kark.

-Wow!- (I/K) powiedziała, patrząc się na was jak maniaczka.-widziałam kogoś pocałunek, widziałam kogoś pocałunek! Biegała w kółko ale to ciebie nie obchodziło. To był twój czas.

NinjaxReader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz