Spotkanie- Jay

2.4K 139 13
                                    

(U/G/Z)- Ulubiona Gra Zręcznościowa

Grałaś właśnie w (U/G/Z) i nigdy nie przegrałaś w tą grę ponieważ jesteś w nią bardzo dobra.
Próbowałaś dostać 3 pierwsze najlepsze miejsca, grałaś jak niektórzy chłopacy w grę, widząc jacy są niesamowici. Zanim skończyłaś grę, zauważyłaś że zdobyłaś 2 miejsce.

- Hey, to nadal jest dobry wynik.- powiedziałaś sama do siebie,kiedy robiłaś taniec zwycięstwa.

-Jesteś niesamowita.- odparł jeden z chłopaków z tłumu, obróciłaś się i ujrzałaś chłopaka z niebieskimi oczami oraz niebieskim strojem ninja.

-Heh,dzięki.

-Mam na imię Jay.-powiedział chłopak.

-(T/I)- wyćwierkałaś po chwili.

-Świetnie,może kiedyś się spotkamy? - dodpowiedział Jay.

-Kiedy...? - Zauważyłaś że chłopak juz poszedł. - Świetnie,po prostu świetnie, poszedł.- powiedziałaś sama do siebie,spojrzałaś w dół i zauważyłaś kartkę papieru w swojej dłoni.

-Hey,jak się to tu dostało?- odparłaś,kiedy otworzyłaś kartkę i zaczęłaś czytać.

"Jestem tutaj codziennie i jeśli myślisz ze w przypadku kiedy kartka papieru znalazła ci się w magiczny sposób w twojej dłoni, to MAGIA.Tak, włożyłem ci ją do dłoni, kiedy nie zauważyłaś. To jeden z moich tricków."

Uśmiechnełaś się i wróciłaś do gry.

~~~~~~~~~~~~~~~
I jak? Podoba się?
Ja przypominam że tylko tłumacze więc nie wszystko może być poprawnie :/
A ja lecę i do następnego!
~FanNinjago

NinjaxReader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz