Pierwszy pocałunek- Kai

1.4K 105 18
                                    

Czekałaś z Kai'em w kolejce.

-Hey (T/I), jaki film chcesz obejrzeć??-spytał chłopak.

-Co powiesz na Kobieta w Czerni 2?- odpowiedziałaś.

-Jesteś pewna, że to jest bardzo intensywny film?

-Tak!- krzyknęłaś, na co wszyscy w kolejce spojrzeli na ciebie i na Kai'a.

W końcu przyszła kolej na ciebie i chłopaka.

-2 bilety na Kobieta w Czerni 2- powiedział brunet, kobieta dała mu bilety a on zapłacił. Oboje poszliście na salę i usiedliście na siedzeniach z popcornem.

Kilka minut po tym jak film się zaczął, każdy krzyczał. Także ty, aż do jednego momentu, gdzie podskoczyłaś z siedzenia i część popcornu odbiła się o pudełko i spadło na twoją twarz.

Obróciłaś głowę i widziałaś Kai'a, który nie był przerażony. On siedział, oglądając film, patrząc na wszystko.

-Hey (T/I), wszystko okey?- zapytał brunet.

-Tak, dlaczego pytasz.-Odpowiedziałaś, ale drżałaś z zimna.

-Po prostu tutaj jest zimno.- Odrzekłaś.

-Wiem jak cię rozgrzać.- chłopak uśmiechnął się, ale zanim zdążyłaś cokolwiek powiedzieć, Kai pocałował ciebie w usta.

Oboje całowaliście się, zapomnieliście o filmie i byliście w swoim własnym świecie.

~~~~~~~~~
Tak więc jest pierwszy pocałunek!
Napiszcie kogo czytacie i dlaczego ^^
A może jak będą wakacje chcieliścieby mnie poznać osobiście?
~Misio_Panda

NinjaxReader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz