Spotkanie- Zane

1.9K 113 26
                                    

(I/K)- Imię Kuzynki

Opiekowałaś się swoją młodszą kuzynką na kilka godzin i obie zadecydowałyście, że pobawicie się na dworze,na śniegu, obie zrobicie bałwana, aniołki w śniegu itd.
Zanim się obróciłaś, coś zimnego uderzyło w twoje plecy i już wiedziałaś, że to śnieżka (I/K).

-Aa,tutaj jesteś! -obróciłaś się do niej kiedy zbierałaś śnieg i formowałaś go w śnieżkę, (I/K) zaczęła krzyczeć,więc zaczęłaś ją gonić. Ona obróciła się i pokazała ci język. Znów się obróciła w kierunku biegu,kiedy wpadła na kogoś i przewróciła się na ziemię.

-Oh,przepraszam Cię.- powiedział chłopak i pomógł jej wstać. Od razu podbiegłaś do nich.

-Bardzo Cię przepraszam, że moja kuzynka na Ciebie wpadła.-wymamotrałaś zarumieniona,kiedy spojrzałaś na jego twarz.

-Nie, to moja wina.-odpowiedział chłopak z stojącymi blond włosami.-Nie patrzyłem gdzie idę. Mam na imię Zane.

- Ja jestem (T/I).

-A moje imię to (I/K)- dodała sarkastycznie twoja kuzynka.

-Wiecie co, wy powinniście wyjść gdzieś razem.- odparła dodając swoje "3 grosze".

-(I/K)! - wręcz wykrzyknęłaś, zamykając jej usta palcem,by nic więcej nie powiedziała i odwracając twarz,zarumieniłaś się. Zane zachichotał.

-To na razie (T/I).- Ty i (I/K) odwrociłyście się i miałyście dojść do domu,kiedy ktoś dotknął twojego ramienia,obróciłaś się i ujrzałaś Zane'a.

-Trzymaj.- odparł, dając Ci kawałek papieru, z swoim numerem. Ostatecznie,wzięłaś karteczkę i leciutko się rumieniąc,udając się do domu kiedy (I/K) śpiewała.

-Zane i (T/I) siedzą na drzewie, i się C-A-Ł-U-J-Ą.

~~~~~~~~~~
Hejo moje MisioPandy :*
Mam nadzieję że fanki Zane'a szczęśliwe.
Już niedługo będzie opisany.... Zielony ninja czyli Lloyd!
Kto się cieszy?
~Misio_Panda

NinjaxReader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz