chapter 5:2 hari lagi..

461 39 2
                                    

Pagi...
Yein sudah bersiap hendak ke highschool. Dia akan menumpang kereta Jungkook kerana mereka akan ke tempat seterusnya. Semasa Yein turun ke bawah dengan beg yang berwarna pink lalu,omma Yein pun terus berkata "Yein,kamu tidak perlu pergi ke highschool harini. Kamu tidak perasan kah tinggal beberapa hari lagi perkahwinan kamu akan tiba?"."tapi Jungkook sudah menunggu di luar rumah" kata Yein."cuba kau tengok Jungkook nanti. Dia tidak membawa beg sebab eomma dan appa nya telah memberitahu kepada Jungkook malam tadi. Kau je yang ketinggalan zaman. Sape suruh malam tadi leka chat dengan Mijoo je kate okok -,-"kata omma Yein."arghh yela yela Yein yang salah sebab tak dengar sangat ape yang omma dan appa cakap" kata Yein.Dia terus keluar tanpa membawa beg tetapi dia membawa beg tangan yang berwarna hitam dan berjenama Gucci,dia terus masuk ke kereta Jungkook tetapi pada waktu itu,Jungkook pun tidak membawa beg untuk ke highschool. Dia hanya membawa beg untuk keluar rumah sahaja."hye Yein morning"kata Jungkook."Hye Jungkook oppa tetapi, kita nak prgi mane?"balas Yein."pergi mane ehh..hmm sarapan dulu nak?"Kata Jungkook."oklah" balas Yein. Mereka pun pergi bersarapan di Mc Donalad.

Skip beberapa jam kemudian..

Yein dan Jungkook pun ke studio kerana hendak menempah untuk menangkap gambar dan merakamkan video semasa perkahwinan nanti. "Jungkook oppa..boleh tak nanti nak pergi membeli belah sekejap sebab nak beli sesuatu untuk eomma dan appa"kata Yein."boleh boleh. Tapi kita berjalanlah dulu sehingga malam lagipun omma dan appa kita kan sedang berbincang dan menempah semua barang yang diperlukan untuk perkahwinan"balas Jungkook. "Hmm oklah"kata Yein. Dia hanya mendengar kata Jungkook sahaja.
Mereka pun membeli barang untuk perkahwinan sehingga malam.Yein tertidur di dalam kereta kerana keletihan. Jungkook memandu ke arah rumah Yein dan tidak tahu yang appa dan omma Jungkook ada di dalam rumah Yein,dia terus terkejut melihat appa dan omma nya ada. "Hye Jungkook,Yein mane?"kata omma Yein."dia tertidur dalam kereta sebab dia keletihan"balas Jungkook. Dia terus menuju ke kereta dan mendukung Yein yang sedang tidur. "Bawalah dia ke atas sahaja kamk sedang sibuk sekarang"kata omma Yein.Jungkook membawa Yein ke bilik nya dan meletakkan Yein di katil dengan perlahan. Yein memegang tangan Jungkook secara tiba tiba kerana dia mengigau "tolong,jangan tinggalkan Yein. Yein sangat sayangkan oppa. Bersamalah dengan Yein sehingga Yein mati".Yein menarik tangan Jungkook sehingga Jungkook terbaring di atas katil Yein lalu,Yein memeluk erat dengan Jungkook. Jungkook pun berasa malu. Omma dan appa Jungkook sudah selesai dengan perbincangan nya. Jungkook berasa ngantuk dan melepaskan diri nya daripada Yein. Mata Jungkook berkelip kelip kerana mengantuk sangat. Omma dan appa Jungkook telah meninggalkan Jungkook kerana mereka ingat Jungkook akan bermesra dengan Yein. Jungkook pun bertanya kepada omma yein "aunty omma dan appa Jungkook mana?"
omma yein pun membalas "mereka sudah balik. Eh kenapa mata kau ni?nak tidur eh?tidurlah di sini xpe nanti aunty message yang kau tidur di rumah aunty"."tak nak lah menyusahkan aunty je. Lagipun nanti omma dan appa Jungkook marah".Omma Yein memaksa Jungkook untuk tidur di rumah nya sehingga Jungkook pun terpaksa menerima dan Jungkook pun tidur di bilik tetamu.

Hye adakah korang tunggu auhtor membuat fanfic ni terlalu lama?maaflah auhtor semalam auhtor tiada idea nak buat fanfic ni. Baru sekarang auhtor ade idea. Maaf sesangat^-^nantikan chapter 6. Harap korang suka baca buku ni dan vote tau

My Love In Your Heart (Yein&Jungkook)Where stories live. Discover now