chapter 7:malu

481 38 1
                                    

Sudah pukul 12:00 tengah malam. Keluarga mereka masih belum tidur,Yein dan Jungkook berasa sungguh mengantuk."eomma,Yein nak masuk tidur dulu"kata Yein."Jungkook pun nak masuk tidur"kata Jungkook. Jungkook pun ke bilik tetamu."ehem!!Jungkook 😏kau kwn Yein ke suami dia"kata omma Yein. Jungkook pun terkejut "hah?suami Yein kenapa omma?" Tanya Jungkook."tu bilik tetamu ke bilik Yein?"omma Yein tanya balik.Jungkook cepat cepat ke bilik Yein tetapi Yein masih duduk di katil." Yein kenapa tak tidur lagi?"tanya Jungkook."sebenarnya aku sedang menunggu kau dari tadi."jawab Yein. Yein dan Jungkook pun baring pada katil yang sama. Jungkook berasa takut dan malu terhadap Yein kerana dia tidak biasa tidur sama orang. Yein hanya membiasakan diri untuk tidur bersama suaminya. Jungkook pun tertidur menghadap Yein dan Yein hanya melihat Jungkook tidur sehingga dia pun tertidur.

Pagi
Mereka berdua masih tidur. Mijoo sengaja mengacau mereka tidur dengan cara menelefon Yein. Yein pun terbangun dan menjawab "apahal ko ni ade hutang ke?-,-"."woi harini ade kelas takkan kau tak datang he he he kau sedang tu dengan Jungkook ke"tanya Mijoo."kurang ajar kau kate mcm tu-,-kau lah tu an dengan suga kot"balas Yein."kau tuh same jugak kurang ajor"kata Mijoo,Mijoo terus memutuskan panggilan."Tau pun diam-,-"ngomel Yein. Yein sedang melihat Jungkook dengan nyenyaknya Jungkook tidur. Jungkook pun terbangun dan mengucapkan selamat pagi kepada Yein. Yein pun balas ucapan Jungkook,"Jungkook oppa yang ku tersayang. Bangun boleh tak?"tnya Yein dengan suara yang lembut "kiss dulu baru bangun ok" kata Jungkook."eee gatal dah dah jangan nak mengada ok"kata Yein dengan mencubit hidung Jungkook dengan tidak kasar. Yein pun bangun tetapi Jungkook menahannya, Yein pun menoleh ke arah Jungkook. Jungkook pun menarik tangan Yein dan terus mencium mulut Yein. Yein pun terkejut trus memukul bahu Jungkook.Jungkook terus lepaskan ciuman itu."Jeon Jungkook yang ku tersayang pergi mandi dulu boleh?tak nak layan nanti baru tau"Yein senyum ke arah Jungkook dan Jungkook pun mandi dan Yein menunggu Jungkook di bawah.

Sorry terlalu pendek sangat sebab auhtor sibuk nak siapkan banyak latihan. Chapter 8 auhtor akan sambung lagi ok^-^

My Love In Your Heart (Yein&Jungkook)Where stories live. Discover now