Noaptea tragediei

52 9 2
                                    

Mintea imi infatiseaza miliarde de amintiri cutremuratoare si emotionante . Nu ma pot misca . Tot ce fac este sa stau in genunchi si sa plang cu mainile pline de sange in fata celei mai bune prietene . Parul ei roscat isi pierde viata o data cu ea . Epuizata dupa lungi ore de plans aud insfarsit o ambulanta . Am asteptat-o ore in sir ..insa avand in vedere aglumeratia provocata de concert totul devine mai clar . Louis se intoarce disperat cu telefonul in mana urland dominat de soc si nervi . Ceva imi spune ca acest incident nu are sa se termine prea devreme . Fanii sunt inebuniti , politia inconjoara intreaga arena , iar Liam si Niall incep sa dea amanunte despre cele intmplate . Louis se apropie de mine si ma imbratiseaza strans , apoi stergandu-mi lacrimile-mi fierbinti care nu se puteau oprii din curs . Nu ma asteptam ca cel mai asteptat moment al vietii mele a ajunge o tragedie .
.-.-.-.-.-..-.-.--..---..-.-
A doua zi ma trezesc langa patul de spital al Monicai , cea mai buna prietena a mea aflata acum la un pas de moarte . Imi verific telefonul si intru pe youtube unde milioane de filmulete acapareaza intreaga aplicatie .

'Tragedie in arena natioanala a Marii Britanii '

'14 raniti ,49 de morti , iar artistul Harry Styles se afla in coma de 5 zile '

Toate posturile , toate canalele anunta cele intamplate . Louis intra in cabina mea .

-Ce face Harry ?
-Nu se simte prea bine

Delirul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum