..la fel ca Harry .
-Deci asa decurge totul mereu ?
-Nu mereu ..
-Si , fata blonda si inalta e iubita lui Liam iar cea roscata este iubita lui Louis .
-Exact . Cea blonda e Ana , iar roscata e Amanda .
-Ok . Iubita lui Niall este..
-Este plecata momentan , are noroc ..
-Iar numele ei este
-Alexis.
-Alexis,Amanda si Ana . Unde e a patra norocoasa ?
-Nu este . Spune el cu un zambet scurt /
-Aham.. Inteleg
-Si norocosul tau ? Spune pe un ton ironic
-Ei bine . Ne-am despartit acum 2 saptamani .
-De ce ?
-Nu e important
-Ai multe secrete .
-Nu .. Eu doar.nici nu am apucat sa termin ce am de spus si Harry imi taie replica spunand
-Stii mereu mi-au placut fetele misterioase.
La aceste vorbe ma rosesc si aproape ca ma impedic dand cu stangu'-n dreptu' . Harry ma prinde de mijloc si ma trage instinctiv spre el . Ma uit in ochii lui verzi ..erau superbi .
Sunt sigura ca am mai vazut nuste camere in care nu parea ca ar sta cineva dar nu indraznesc sa spun ceva si continui
-Atunci unde voi sta la noapte ? Daca e problema ma poti duce acasa .-Nu te las singura intr-o casa goala toata noaptea .
-Atunci ?
-Atunci stai la mine .
-Unde ?
-Intr-o camera . Spune bufnind intr-un chicot scurt . Unde ai putea sta ? In bucatarie ?
-Hazza ma refer la camera .
-Stiu , nu-s asa prost .
-Nu am vrut sa spun asta . ma simt putin prost dar Styles continua
-Vei sta in dormitorul meu
-Iar tu ?
-Am spus 'dormitorul meu'
Ceva imi pune semne de intrebare dar am ales sa tac din gura si sa plec capul . Nu are rost sa mai continui discutia asta .
Imi prezinta in continuare uriasa lui casa .Parea scoasa dintr-un film SF . Totul era asa curat si spatios , pereti albi , in unele camere tapet cu modele regale . Totul arata extraordinar .
-Acum vino . Am o surpriza . a spus el zambind .
L-am urmarit pana in fata unei usi simple din fundul unui hol lung cu pereti de oglinda .,
Deschide usa si ma lasa sa intru intr-o incapere foarte spatioasa . Faianta este neagra iar in mijloc se afla un jacuzzi mare de culoare rosie . Ferestrele sunt absente nelasand lumina sa patrunda . Ciudat este prima camera fara geamuri vazuta de mine pana acum .
-Este absolut superb ..
Ma uit atat de patrunzator la Harry si observ cat de minunat arata . Este absolut perfect . Se apropie de mine si ma prinde de maini . Se uita in continuare la mine nemiscandu-si ochii . Ma tine strans si ma priveste din ce in ce mai atent cu multa caldura
-Esti frumoasa . Esti minunata.
Sopteste el discret si in soapta . Este foarte aproape de mine . Deodata buzele noastre se contopesc intr-o explozie de caldura inexplicabila . Lumba lui imi cerceteaza fiecare coltisor al gurii . Ii simt mainile tragandu-ma spre el prinzandu-ma de solduri , ma lipeste de el astfel incai ii pot simti abdomenul perfect si ..bijuteriile incordate . Isi plimba mainile pe spatele meu si isi coboara buzele pe gat muscandu-ma din ce in ce mai tare in acelasi punct facandu-ma sa scot un geamat de placere . Pielea mea se face ca de gaina la simtirea saruturilor sale umede pe gatul meu . Eu imi plasez bratele pe umerii lui si incep sa ma joc cu parul lung si carliontat .