Blondina

27 4 0
                                    

-Harry ! harry !! Mr.Styles !!
-I'm here everybody .
Un val de paparazzi au navalit peste Harry cu intrebari ridicole si stresante .
-How did you spend ya' time ?
-Do you fount someone ?
-Let us see your house .
-Would one direction take a break ?
Harry se indeparteaza si trece peste valul de photografi pentru a se intoarce in casa .
-Asta se intampla mereu ?
-Cam asa ,da .
-Cred ca e destul de greu sa ascunzi totul despre tine si sa incerci sa faci o impresie falsa despre . am spus eu .
-Nu sunt fals . A raspuns Harry iritat si nervos
- Nu stiu ce sa spun
-Nu sunt fals ok ? Harry s-a enervat destul de mult si a intrat in baie trantind usa .
Eu am luat o cratita si am inceput sa gatesc . Se pare ca viata mea a ales soarta de a deveni bucatareasa personala a unor baieti faimosi .
De odata se aude usa de la intrare deschizandu-se . O fata frumoasa blonda si cu un corp absolut perfect intra in casa . Era inbracata ..cam 20% . Purta niste pantaloni foarte scurti si un top care ii evidentia sanii .
-Am ajuns acasa iubire! A spus ea .,
-Buna ! Eu sunt Alexa ..
-Ok , deci noua menajera a ajuns insfarsit . Sper sa nu ti se intample si tie ca celorlalte 3 . Niall nu se poate abtine pur si simplu :: ha . schiteaza un zambet de superioritate si ma priveste cu dispret .
-Gigi !
-Oh , iubitule , iesi din baia aia .
Femeia il ia in brate pe Harry si il saruta apasat .
-Ce faci ? Se pare ca ai cunoscut-o pe ..
-Pe menajera , da . a intrerupt fata .
-Defapt nu e menajera .a spus Harry afectat
-Atunci cine e ?
Ma uitam atat de socata cand spre Harry cand spre blonda aia . Daca avea o iubita de ce nu mi-a spus , m-a mintit in fata .
-Este .. prietena mea .
-Prietena ta ? E o fetita de 16 ani .
-Am 17 . m-am rastit eu
-Da sigur pitik . Asadar , e o adolescenta , iar tu ? Esti un barbat . a spus Gigi suparata
-Am doar 22 de ani . a spus Harry cu nevinovatie
-Esti iubitul meu ! A raspuns ea rapid .
Furia ii se citea in ochi . Fierbea in ura care-i tulburau venele .
-Nu sunt iubitul tau . Asta crede presa . Doar ne prefacem . intari Harry . Se uita la mine cu atata parere de rau , sunt sigura ca nu voia sa ma faca sa sufar si din cauza lui dar , pana la urma blondina are dreptate , sunt doar o pustoaica de 17 ani ce se pupa cu unu de 22 care pana la urma nu e de nasul ei . Traiesc intr-o iluzie .
Harry ma ia de mana si ma conduce spre o camera . 
Intram intr-o incapere mare si eleganta .
-Nu e ceea ce crezi .
-Atunci ce este ? Pentru ca dupa mine , ceea ce am vazut e doar falsitate .
-

Delirul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum