Adio , soro

36 7 0
                                    

-Nu e prea bine . Nici nu iti stiu numele.
-Sunt Alexa . Am 17 ani .
-Eu sunt Louis .. Cred ca sti deja cine sunt.
Se aseaza langa mine si ma ia in brate . Il rog sa ma conduca la cabinetul lui Harry unde doctorii lucrau din greu sa il readuca 'la viata' pe faimosul star pop al trupei One Direction . Intru fara sa bat la usa si imi privesc idolul pe un pat de spital ... In urma unei intamplari teribile . Doctorii pleaca si raman singura cu Ms.Styles in salon . Ma apropii de el si il sarut apasat pe frunte . Nu stie ca exist , nu stie cine sunt , nu stie nici macar ce se intampla dar ..el e idolul meu in continuare.
Aud vocea stridenta a doctorului mare .. Care cu durere in glas spune 'Apridenti o lumanare' inca o pierdere ... Este chiar Monica . Cad din picioare pe gresia rece si incep sa plang in hohote . Imi pun mainile in cap si urlu de disperare numele ei . Vad doar negru in fata ochiilor . Peste un timp 2 brate ma apuca si ma aseaza pe un scaun comod . Doctorii imi aduc apa si o asistenta incearca sa comunice cu mine .
-Domnisoara . Va rugam sa va reveniti !
-Monica . Spun eu pe un ton atat de jos si ragusit . Raman fara voce si strig aproape in soapta Monica , Monica .. Dar ea nu mai e aici sa imi raspunda .
-Sora dumneavoastra .. A plecat
-Prietena mea..
-Imi pare rau . Doctorii au facut tot ce au putut .
Inghit in sec si privesc in gol . Sangele fierbe in mine . Ma ridic si fug pe culoarul spitalului pana la iesirea in gradina . Sar gardul si nu ma opresc din alergat 2 kilometri . Ajunsa intr-un park aproape gol ma arunc in iarba si incep sa ma zbat  si sa urlu de durere . O masina scumpa , straina , opreste in fata parcului iar din ea un baiat inalt imbracat foarte stilat se apropie de locul in care ma aflam . Era nimeni altul decat

Delirul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum