Alexa pov
Dupa asemenea momente superbe trebuie mereu sa se schimbe ceva . Am decis sa ii spun lui Harry tot adevarul . Am plecat in dormitorul lui . El s-a asezat pe pat iar eu langa el .
-Totul a inceput cand am aflat ca tatal meu care cancer la inima si poate muri in orice momemt . Era un om minunat , profesor de istorie-geografie la Cambridge .
-Imi pare tare rau . a raspuns Harry luandu-ma in brate si saturandu-ma scurt . Te rog continua .
-Mama mea era terapeut si phsihiatru . Intr-o zi a aflat ca mama ei , bunica mea , murise cu 3 zile in urma iar tatal ei s-a sinucis in urma decesului sotiei lui . Asta ar explica si gestul mamei mele pentru tata ..
Peste ceva timp mama a fost concediata din post ne mai putant sa lucreze .. Avand in vedere durerea pe care o simtea permanent .
-Nu pot sa cred .
-Da ...
-Ai putea continua doar daca vrei .
-Trebuie sa sti adevarul odata si odata . Monica a fost din totdeauna prietena mea cea mai buna , de cand s-a transferat la liceul meu in generala . De atunci am fost nedespartite pana cand .. Am aflat ceva important despre ea , era defapt sora mea . Inainte de a o cunoaste pe mama , tata a mai avut o iubita cu care .. A facut o greseala mai apoi cunoscand-o pe mama .
Harry nu a avut cuvinte pentru toate astea. si-a pus mainile in cap si a oftat foarte confunz ... Eu am inceput sa plang si m-am intins in pat cu capul in perna pentru ca nu voiam sa ma vada asa . Peste 10 minute de eliberare l-am vazut pe Harry schimbandu-se de haine si mi-am deschis ochii la momentul potrivit . Si-a scos tricoul si am putut admira din nou corul acela perfect , cu tatuaje si patratele care il faceau sa arate mult , mult orea sexy . Aveam dorinta nebuna de a-l saruta chiar acum dar sa fim seriosi .. Abia am facut asta .
Ma uit pe furisi pentru a vedea cum isi da jos pantalonii si ramane intr-o pereche de boxeri Calvin Klein care evidentiaza umflatura aia mare . Arata atat de minunat si starnea o dorinta uriasa in mine de a-l atinge . Dupa ce isi pune pantalonii ma ridic si il iau in brate apoi il sarut pe obraz . El zambeste si ma saruta pe buze cu grija si multa placere . Buzele lui erau asa fine ai mari , totul era perfect la el .
-Nu ai venit la timp ... mi-a spus el .
-Ce vrei sa spui ? intelegeam incotro bate .. Ca puteam veni si cand era lipsit de pantaloni
-Nimic vei mai avea nemaipomenita ocazie . ce ingamfat .. Of ...
-Hai sa coboram la masa .,isi pune un tricou simplu negru si ma ia de mana .
-Liam , comanda o pizza
-S-a facut . De care vreti baieti?
-Stati , am raspuns eu , va pot gati eu ceva mai bun decat o pizza .
-Ce e mai bun decat o pizza? intreaba Louis
-Pai , nimic dar ce spuneti de niste paste ?
-De 2 ani mancam numai pizza cand venit la Harry . A spus Liam ironic
-Ok . Sa vedem .
Nici nu ma apuc bine sa gatesc si ceva imi intrerupe orice miscare . Hazza striga catre mine -Ascunde-te repede .
Nu intelegeam de ce dar m-am supus si m-am dus sus in camera lui Harry .
-Trage orice draperie si inchide orice geam . Haaai ! A urlat Harry in toata casa pentru a auzi si baietii . S-a imbracat cu o geaca groasa si niste ochelari de soare si a iesit din casa .