Dragoste la prima intrare

33 6 0
                                    

Si ma joc cu parul lung si carliontat . Nu stiu cum se face dar este ca si cum corpul si mintea mea ar avea nevoie de afectiune dupa dramele traite .. Iar aceasta afectiune o gasesc in Harry , baiatul de la televizor din trupa aia faimoasa , baiatul al carui chip imi domina camera in mii de postere , baiatul ai carei muzica o ascultam zilnic .. totul este atat de ireal . Imi incolacesc picioarele in jurul sau iar el ma tine de fund , ma izbeste de unul dintre peretii reci ai baii si ma saruta mai salbatic si mai apasat . Ma tin ca o maimuta de gatul sau si ii musc buza inferioara cu putere ceea ce il face sa scoata un geamat scurt si ascutit . Mana lui se sprijina de perete , iar cealalta imi cerceteaza spatele . Cu discretie imi ridica bluza lasand o mana sa patrunda pe sub ea dansand pe pielea mea fina .
Harry pov
Fata asta ma inebuneste . E asa sexy si perfecta . Nu stiu de ce am reactionat asa , sau de ce sunt aici cu ea sarutand-o cu atata pasiune , dar simt ca asta trebuie sa fac ..ca sa o ajut .
Imi strecor mana sub bluza ei si incerc sa o scot reusind in cele din urma . Intrerupand sirul de saruturi ii soptesc pe un ton ragusit si aerat aproape oftand
-Da-mi jos tricoul .
-Nu imi permit .
-Da-l jos . M-am rastit eu fara sa vreau. Doar vreau sa o simt , sa o ating si sa o sarut . Ma simt ca un nebun iar corpul meu incepe sa fiarba arzand parca . Sutienul ei negru cu dantela imi ofera o priveliste de admirat . Imi bag **** in ei de pantaloni . In cele din urma imi scoate tricoul cu sfiala lasandu-l sa alunece pe podea . Buzele ei devin rosii si realizez ca am tras putin cam mult de ele. Ma las lent in jos lunecand pe faianta pana pe podea cu ea in brate . Ea ramane in fund iar eu deasupra ei in genunchi . O trag cu ambele maini spre corpul meu asigurandu-ma ca simte ce trebuie . Pantalonii ma incomodeaza incredibil de mult dar nu ii pot da jos .. Nu acum .. Nu azi . Imi cobor mainile pe picioarele ei imbracate in niste blugi rupti si mulati . Dupa minute de saruturi nebune plasate pe gat , si fata e timpul sa ne lasam mai jos . Eu imi cobor buzele spre abdomenul ei unde las 2-3saruturi umede sa alunece . Pana intr-un punct in care ceva imi deranjeaza buzele . Erau ca niste taituri .
-Alex ... Ce sunt astea ?
-Taieturi . raspunse ea inghitind in sec .
-Tu le-ai facut .
-Cu lama .. Si caterul si cutitul ..
Ma indepartez de ea trantindu-ma langa de faianta .
-Te-ai taiat din durere ?
-Asta nu e nimic
Pielea ei ferma era intrerupta de rudicaturi rosiatice pe stomac lungi adanci si dezordonate .
-Imi pare rau . a soptit ea incepand sa planga .
-Nu mai plange , te ro mult .
Voiam nu voiam m-am apropiat de ea si am imbratisat-o strans apoi am sarutat-o in crestetul capului .

Delirul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum