-Nu e falsitate.
Harry se infurie si ma priveste cu atata neputinta . Ca si cum nu ar putea sa imi spuna ce are pe suflet .
Hazza isi scoate tricoul si isi arunca cureaua .ma ia de mana si ma trage spre patul urias din mijlocul camerei . Pantalonii lui lasau o priveliste reusita spre 'junior' insa nu am stat sa admir prea mult . Ma intinde pe pat si ma saruta cu blandete , buzele lui deveneau ca un drog pentru mine din secunda in secunda .
-Esti perfecta pentru mine . Te vreau doar pe tine . Imi sopteste el .
Nu ii raspund pentru ca sunt prea emotionata , tot corpul meu tremura iar mintea imi zbura in toate partile .
Usa se deschide iar blonda imi arunca o privire plina de ura care se simtea ca un cutit in inima.
-Bun fetito , iesi de aici . Acum incepem joaca
-Harry ? am spus eu
-Ai incredere.mi-a spus el rugator .
Am iesit din camera cu inima bucati . M-am dus in bucatarie si am apucat un cutit cu o lama argintie . M-am strecurat in baie si am inceput sa trasez liniute din ce in ce mai adanci pe incheieturile mele :
-Una pentru mama , una pentru tata , una pentru Monica , una pentru Harry , si una pentru toti . Mereu imi spuneam in minte aceste lucruri cand ma taiam . Dar partea cu Harry era noua .
Cand am spus 'una pentru toti'mi/am infipt cutitul pentru a face o adancitura mai mare si mai dureroasa . Nu eram mandra de ceea ce faceam, eram constienta ca nimic nu se schimba si ca scrie sinucidere curata pe mine dar .. Nu ma puteam abtine .
Aud un geamat , un tipat , un raset din camera din care iesisem . Alte sageti in strapungeau inima cu fiecare sunet . Alte liniute .. Alta durere .
-Alexa !
Aud strugatul disperat a lui Louis care intra peste mine in baie .
Imi ia cutitul din mana si il arunca incotro vede cu ochii , ma ia de maini si da drumul la robinet . Ochii lui se umpleau parca de durere si deveneau mai umezi din cate am vazut . Imi stergea sangele din rani cu apa rece frecand ca un nebun .
-Cum sa faci asa ceva , Alex !! era absolut disperat si socat . Nu isi gasea cuvintele iar glasul lui era ragusit si ascutit ceea ce il facea sa fie foarte sexy pe de alta parte .
Ma uitam in ochii lui in timp ce raurile de lacrimi alunecau pe acelasi contur drept .
Ma ia in brate si ofteaza usurat ca inca sunt in viata.