Harry nu e tipul descris de presa , tipul fitos si faimos din reviste , baiatul miliardar si profitor de la televizor , nu e un gay , un homosexual ori vreun pedofil asa cum insinueaza hate-eri ... Defapt e un baiat afectuos simplu si delicat . Si imi place sa observ cum este el defapt .
Peste inca 1 ora de mers am ajuns in fata unei vile imense , alba cu flori colorate la geamuri , draperii de-o culoare intensa cu o curte si mai mare decat vila . O piscina rontunda si albastra face totul sa arate mai distractiv .
-Bun ,Alex, haide sa iti arat casa .
-Ok.
Eram foarte timida nu stiam ce sa spun sau sa fac doar mergeam cu pasi foarte mici uitandu-ma in sus , in stanga si in dreapta cu sfiala .
-Bun , astazi ma duc sa itu fac o copie de la cheie .
-Nu e nevoie.
-Nu sunt mereu acasa Alex
-Nu ma lasi singura aici !
-Ba voi fi nevoit .
-Fie ...
Intram impreuna in living unde surprinzator Niall statea aproape dezbracat deasupra unei fete frumoase cu un corp perfect , sarutand-o salbatic . Erau total pierduti in lumea lor pana ...
-Niall ! Da-te jos de pe iubita lui Liam !
-Wtf ... am spus eu incet
-Iubita lui Liam ? a continuat Niall uitandu-se mirat cand spre Harry cand spre fata .
-Cum adica iubita lui Liam ? spune Niall pe un ton furios in timp ce-si aduna hainele de peste tot .
-Hai sa-i lasam .. Sa vorbeasca ce zici ? mi-a soptit Harry apropiandu-se de mine pentru a nu ne auzi ceilalti . I-am simtit ochii cercetandu-mi corpul in timp ce urcam scarile . Ma intorc spre el si il intreb pentru a scapa de incomoditatea privirii lui
-Aici cine mai e ? Ca sa stiu la ce ma astept .
-Habar nu am , .. Cam asa e casa mea .. Nu prea stiu care dintre baieti si cu care fete vin ..
-Am inteles . spun eu chicotind .
Deschid o usa care ar fi trebuit sa fie camera lui Hazza . Cand intru il vad pe Liam la momentul potrivit cand isi dadea jos pantalonii si se urca pe o fata superba . Se apropia de ea si vrand sa ii scoata sutienul l-am vazut pe Louis intrand in camera pe o alta usa decat cea in care stateam eu .
-Ce dracu faci Liam ???
-Ce ?
-E iubita mea !
-Poftim ? Nu e iubita ta , e iubita mea . A ta e jos .
-Jos e iubita tea idiotule .
-Asta e a mea .
-Jos e iubita lui Niall .
-Nu , Niall face sex cu iubita ta .. Sau fosta .
Eu stateam si nu ma mai puteam abtine din ras , la fel ca Harry .