Bu bölümde internette gördüğümüz mantıksız shipleri paylaşacağız.
L X MATSUDA
Bu shipi yapan neyin kafasında çok merak ediyoruz? Hani Light'la Matsuda'yı da shipleyebilirdi
Zeynep: İnternette acaba aradığım o saçma ship var mı diye dolaşırken gördüm bunu. Görmez olaydım. Çünkü team Matsuda'yım. Bilge de team L. Böyle bir ship olmamalı diye ortak olduğumuz tek ship bu sanırım.
Bilge: DDDD: Yapacağınız shipi sikem amk WTF yapanın kafası tuvalette işerken düşmüş kanalizasyonda bulan kürt görevlinin psikolojisi bozulmuş amk amk amk amk amkSAYU X LIGHT
Zeynep: Light x L'i tercih ederim abi. S.kerim seni Bilge. No Matt x Sayu. Düşündüm de olabilir aslında. Amk ne dönek insanım.
Bilge: Matt x Sayu bayağı mantıklı aslında.RYUK X LIGHT
Ryuk Light'ı öldürdükten sonra bu shipi hala tutanları anlamıyoruz. Belki de Light cidden shinigami oldu ve Ryuk'la sonsuza dek mutlu mesut yaşarlar.
Zeynep: Yorumsuz. Ya tuhaf açıkçası. Tam desteklemiyor da değil değilim açıkçası :D
Bilge: Zeynep zaten Light'lı shiplerin hepsini destekliyorsun aq qkwksoe Tuhaf bir şip.MİSA X NEAR
Bize shiplenmeleri için tek mantıklı sebep söyleyin.
Zeynep: Bu shipi ben görmedim. Bilge söyledi dediğim bir şeyi ararken görmüş. Neyse o kötü günü hatırlamak istemiyorum. Kör olmuştum o akşam kısa süreliğine.
Bilge: ajakajskdkdkdksj Amk hatırlatma o günü D: Near reyiz Misa piçi hm nopeHALLE X NEAR
Aralarında bayağı bir yaş farkı var. Ki Near aşık olsa bile bu tek taraflı bir ilişki olurdu.
Zeynep: Afedersiniz de bu shipi sıçarken mi yaptınız? Abi bu neyin kafası? Mello varken, Gevanni varken Halle Near'a sümüğünü atmaz abi.
Bilge: Saçmalamayın amk en boktan shiplerden.NEAR X L
İnsanlar tuhaf canlılar.
Zeynep: Life is Strange falan filan yani. L zerre sikim değil. Near da ama o onun abisi gibi amk!
Bilge: Hayvan gibi şip yapiniz ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Note - İşsizlik
FanficDeath Note'la ilgili saçma şeyleri ve çizimlerimizi paylaşacağız. Caps video vs.