Death Note Türk Versiyonu

2.4K 142 56
                                    

Doğa: Amk videoyu Youtube'da buldum çok beğendim yazacağım.

*Ryuk ve Light odadadır.*

Ryuk: Şu elmaları yemeden duramıyorum ya. Şu Death Note kurallarına 'Defteri kullanmak için elma vermeyeni Ryuk s*ker.' diye bi kural mı eklesem? Çok mantıklı!
Light: Bu iş böyle gitmez! Alo kime diyorum?!
Ryuk: Daha dünkü piçe bak sen! Lan sen kimsin? Hayırdır?
Light: Bokunu çıkarttın ama!
Ryuk: Lan oğlum bana bak iyi dinle beni, Death Note'u buldun da adam mı oldun? Yolun kenarında duruyordu defter. Ben mi sana dedim al diye? Zorla vermişim gibi. Hadi aldın diyelim. Hadi kullanmayı da öğrendin. Her şeyi anladım da. Ya ben kuralların içine 'Defteri kullanabilmek için ölüm meleği tarafından s*kilmesi lazım.' yazsaydım ne bok yiyecektin?
Light: İbne miyim lan ben!? Benim böyle göründüğüme bakma haddini bil! Yoksa ben sana bildiririm!
Ryuk: Bittin oğlum sen! Bir sürü ölüm meleği arkadaşım var!
Light: Bir sürü mü?
Ryuk: Ölüm meleği diyarı derler bizim oralara. Belalı piçlerin kol gezdiği yerdir oralar. Death Note'unu kaybetmiş bir sürü belalı vardır orada. Defterleri için adamın götünden kan alırlar valla! Ölüm melekleri kadar illet bişey yoktur. Yapacaklarının sınırı yoktur! Sen de gelmişsin benim gibi belalı birine iki elma için atar yaparsın ha! Sen giderken biz dönüyorduk at s*ki! Neyse sakinim, çocuksun daha ama sadece şimdilik sesimi çıkarmayacağım. Bundan sonra bi yanlışını daha görmeyim!
Light: Kusura bakma ben de bir an gaza geldim ne dediğimi bilemedim. Gel senle defter için bi anlaşma yapalım ne dersin Ryuk? Sen bana defteri kullanırken hiç karışma istediğimi yapayım ve böylelikle dünyada adaleti sağlayan kişi olurum!

Y.N: Göt korkusundan.

Ryuk: Adaleti sağlamak sana mı kaldı amk?
Light: Laf sokup durma da dinle. Bu dünyada adalet diye birşey yok. Birinin çıkıp adaleti sağlaması lazım! Tip tip bakma öyle ya**ak kafa yalan mı söylüyoruz burada? Dünyadaki yaşayan suçluların kanını s*keceğim!!!
Ryuk: Şey...Açıkçası söylediklerinden ciddi ciddi etkilendim doğrusu ama nasıl yapacaksın?
Light: İşte orasını bana bırak diyorum!

*Light deftere manyak gibi isim yazmaya başlar.*

Ryuk: Lan senin adaleti sağlamak dediğin bumuydu göt?
Light: Noldu şimdi? Sorun ne Ryuk? Benim elmalarımı bedava yiğebileceğini mi sandın pic kurusu! Bu daha başlangıç! Sen bizim memlekette elmanın kilosu ne kadar haberin varmı lan it!?
Ryuk: Ne elmaymış arkadaş parası neyse veririz!

Doğa: Çok komik içtiğim Cola burnumdan geldi amk! Az daha ölüyordum!

Zeynep: Ben bunu nasıl daha önce görmedim yaa hahsjdn

Bilge: Amk çok iyi yaaa...

Death Note - İşsizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin