İnternet Fenomenleri - Death Note Versiyonu

4.2K 197 469
                                    

Bu bölümde meşhur Türk video fenomenlerin sözlerinin Death Note versiyonunu paylaşacağız.

Light - Ben Fakir Değilim

Se-le-me. Ben Le-i-ge-he-te. Bu videoyu Lcan, Nearcan, Mellocan arkadaşlara kapak olsun diye seyrediyorum. Arkadaşlar ben 'Kira' değilim. Sizce insanları öldürecek birine benziyor muyum? Bi odamda ne yaptığıma bakar mısınız? Ne kadar cix ödev yapıyorum. Hani "Normal bir insan cips yiyor." diyebilirsiniz.
Benim odamda 40 tane ses kayıt cihazı var. 64'ü geçkin kamera var. Hani insan biraz bakar. Hep normal şeyler yapıyorum. Daha önce insan öldürdüğümü gördünüz mü mesela? Hayır görmediniz. Gayet de Playboy dergileri okuyorum. Ayrıca her denemede okul birincisi oluyorum. Hatta çıktığım kız bir model. Aranızda kaç kişi modelle çıkıyor? Eminim hiçbiriniz çıkmıyorsunuzdur. Hatta fotoğrafımız bile var. Gösterebilirim. Buyrun gayet de Misa Amane yani. Saçımın rengine laf eden arkadaşlar olmuş. Arkadaşlar bu saçımın gerçek rengi. Kesinlikle boya değil. Dibine bakabilirsiniz. Hiç kıskançlık, çekememezlik yapmayın. Hele bir de L neden kıskanıyor beni onu hiç anlamıyorum. Bilemiyorum artık. "Dedektif çözemediği vakaya mundar." dermiş. Her neyse arkadaşlar gayet de masumum yani. 'Kira' falan değilim. Son olarak da buradan bana 'Kira' diyen arkadaşlara ben- Hayır korkmayın. Adınızı deftere yazmayacağım. Çünkü Kira'nın seviyesine inmek istemiyorum. Buradan bana Kira diyen arkadaşlara ben sadece "'Kira' Japon bir katildir." demek istiyorum.

L - Lanet Olsun Bu Hayat

Selam Ben L Lawliet
Dıııırıt - dııııııırıt
Bir gün Japonya'dan geçtim, seni gördüm polis biriminde. Geçtim Kira Vakası'nın başına.
Benimle vakayı çözecektin sanıyordum ama sen beni geçtin.
Hiç sevmedin, adımı deftere yazdırdın, ben 'Kira' olduğunu uzun zaman önce anladım, kelepçeledim.
Ama ben yine seni çok sevdim. Sen milletin adını deftere yazarken ben dedim "Belki bu puşt doğru yola döner."
Sen doğru yola dönmedin, beni kandırdın, Watari'nin adını niye yazdırdın piç?!
Beni öldürmeyecektin.
Lanet olsun bu dosta lanet olsun bu sevgimize
Senin evini doyarlarca gözetledim, daha tatlı atıştıracaktım.
Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim.
Seni çok sevmiştim sen neden bana böyle yaptın?
Sen beni böyle öldürtmeseydin seninle uzun zaman bir dost olacaktık.
Ben o dostluğu hala düşünüyorum
Seninle çok vaka çözecektik.
Ölümüm, ölümüm Light.

Misa - Mumdan Çıkmış Yangın

Takada (Muhabir) : Ne söyleyeceksiniz bize? Suçluları öldürüyor.
Misa: Suçluları öldürüyor. Deftere yazıyor. Adaleti sağlıyor.
T: Neler söyleyeceksiniz?
M: İşte yardım edelim. Sahip çıkalım.
T: Peki ne zaman oldu bu olay?
M: Light lisede okuyorken.
T: Nasıl oldu?
M: Gökten düşmüş defter. Başkanım size sesleniyorum. Sahip çıkalım Kira'ya. Hehehe! Suçluları öldürüyor. Hehehe!
T: Hep beni buluyor böyle şeyler!
M: Kira'cığım AHAHAHHAAĞĞ!
T: Ulan beni buluyor. Seçmeli mi geliyorsunuz am.na k.yım? Bir daha söyle hadi.
M: Kira'ya sahip çıkalım. Tanrımız bizim oluyor da. Sevgilim oluyor.

Near - Benim Adım Cafer

"Benim adım Nate
Boyum 1.10.
Kilom 25.
Saçlarımın rengini bilmiyorum.
Yapboz yapmayı severim.
En sevdiğim yazar manapınarından hasıbenim Shakespeare.
En sevdiğim dedektif yenimahalleden Wammy'nin L Lawliet.
Hot Wheels 2016 ve Arabalar'ı severim.
L'nun bir sözü vardır: "Adalet her zaman kazanacaktır."
Kısa boylu ve zeki kızları severim.
Tatilimi Japonya'da geçiririm.
En sevdiğim oyuncak Mello figürü.
Legoya ve zarlara bayılırım.
Ben Nate, mekanım Wammy, lakabım Near.
En sevdiğim büyük: Wammy'den Roger.
En sevdiğim komedyen yeni SPK'den Gevanni.
Vaka çözmeyi severim.
Tek uyuz olduğum şey bütün ajanlarımın öldürülmesi.
SPK'de pis işler. Benim adım Nate, alayınıza gideeer. Korkun bendeen."
Light: Senden mi Near?
"Evet benden."

Mello - Dün Kurabiyeydin Bugün Aşure Mi Oldun?

Ulen velet sen mal mısın lan? Albino'ya bak. Benim bulduğum ipucuyla vaka çözüyor. Len bu kim? Oyuncaklarla oynayan bebeye bak sen. Dünkü Wammyli'ye bak sen. Dün Wammyli'ydin bugün SPK'ci mi oldun sen gerizekalı? Al sana video. Gelsene SPK'de olmadan ya da gel Face'ten yap. Adım Mihael Soyadım Keehl. Gel niye yemiyor? Anca Wammy'de. Wammy'de de değil hatta SPK'de. Wammy'de biz senin gibileri çok gördük. Yapar yapar atarı. Sonra özür giderlerdi. Sen de onlardan birisin hadi yol al şimdi.

Ryuk - Püskevit

Kiralar'ın ellerinde kalemler, defterler... Oturmuşlar televizyon karşısında birbirleriyle öldürüyor, şakalaşıyorlar. Mikami görüyor. Diyor: "Benim de bi defterim olsa. Ben de Kira olsam. ANNE BANA NİYE ALMIYORSUNUZ?" diyor. "BİZ DE NİYE YOK?!"

Mikami - Kan Benim Damar Benim

Mikami: S.KERİM SİZİN O OLMAYAN DEFTERİNİZİ! ADAMI HASTA ETMEYİN! Adınızı deftere yazdırmayın! Yazmayacaksam çıkıp gidecem!
Aizawa: Buraya gel Mikami.
Matsuda: Defteri bize ver.
Aizawa: Çok ayıp.
Mikami: Vermicem ben defteri. Vermicem, istemiyorum.
Near: Niye bu kadar korkuyorsun ya?
Mikami: Kira benim defter benim. Kira benim defter benim. Başka bir şey yok. Kira benim defter benim. Vermek istemiyorum.
Ide: Çaktırmadan alırız.
Mikami: S.KECEM O POLİS BİRİMİNİ!
Aizawa : HOP HOP!
Mikami: O POLİS BİRİMİNİ BEN...

Matsuda - Al Dedi Git Dedi

"Matsuda." dedi.
"Kira'yı bulmak." dedi.
"İstiyorsan." dedi .
"Menajeri ol." dedi.
"Misa'nın menajeri." dedi.
"Git" dedi.
"Nerede çalırsan çalış." dedi bana.
Ben de L'yla kavga ettim.
O yüzden dedi.
L dedi.
"Matsuda bak." dedi.
Madem "İşe yaramak istiyorsan." dedi.
"Ne yaparsan yap Matsuda sen de." dedi.
"Git kahve koy." dedi.
"Benim kalkacak halim yok." dedi bana.

Y.N: Bir Matt taraftarı olaraktan Matt'e de ufak bir replik vermek istedim.

Matt - Sis Atma Oç

"Kurşun atma oç!"

Death Note - İşsizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin